Posolstvom aktuálnej kampane je rozdávať dobro.
Keďže čas do Vianoc sa kráti, reklám so sviatočnou tematikou bude pribúdať. S tou svojou sa prihlásil aj medzinárodný výrobca kávy a najväčší reťazec kaviarní na svete Starbucks.
Animovaná reklama, s ktorou Starbucks prišiel, je zaujímavá z hľadiska viacerých faktorov. Veľmi pekne a nenútene však naznačuje, aby sme sa v tejto spoločnosti tolerovali. Nechýbajú v nej ľudia rôznych vekových kategórií i rás, a takisto dvojica žien. Práve tie sa chystajú pobozkať nad spoločnou sviatočnou šálkou obľúbeného nápoja.
Podľa portálu Independent je práve táto časť reklamy ďalším príkladom, keď sa mainstreamové spoločnosti snažia využiť páry rovnakého pohlavia v popredných reklamných kampaniach.
Podľa Starbucks je niekoľko nezameniteľných znakov, ktoré poukazujú na blížiaciu sa sviatočnú sezónu. Starbucks stavil napríklad na špeciálne sviatočné poháre. Tie si môžu konzumenti dokonca vyfarbiť. Od 1. novembra ich spoločnosť ponúka v Spojených štátoch a Kanade. Dominujú na nich držiace sa ruky ako symbol nielen spojenia, ale aj lásky či radosti. Posolstvom aktuálnej kampane je totiž rozdávať dobro.
„Dobro je vo vzduchu. Podržte niekomu dvere, pozdravte neznámeho. Pretože dobro je nákazlivé,“ vysvetľuje svoje posolstvo svetoznámy reťazec.