Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Pondelok 26. 10. 2020 meniny má Demeter

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Zaujímavosti
0
Radka T.
3. november 2017, 9:56
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Starbucks má vianočnú reklamu, ktorou búra tabu. Necháva v nej bozkávať sa na pery dve ženy

Posolstvom aktuálnej kampane je rozdávať dobro.

Radka T.
3. november 2017, 9:56
Starbucks má vianočnú reklamu, ktorou búra tabu. Necháva v nej bozkávať sa na pery dve ženy
Zdroj: Pexels

Keďže čas do Vianoc sa kráti, reklám so sviatočnou tematikou bude pribúdať. S tou svojou sa prihlásil aj medzinárodný výrobca kávy a najväčší reťazec kaviarní na svete Starbucks

 

Animovaná reklama, s ktorou Starbucks prišiel, je zaujímavá z hľadiska viacerých faktorov. Veľmi pekne a nenútene však naznačuje, aby sme sa v tejto spoločnosti tolerovali. Nechýbajú v nej ľudia rôznych vekových kategórií i rás, a takisto dvojica žien. Práve tie sa chystajú pobozkať nad spoločnou sviatočnou šálkou obľúbeného nápoja. 

 

 

Podľa portálu Independent je práve táto časť reklamy ďalším príkladom, keď sa mainstreamové spoločnosti snažia využiť páry rovnakého pohlavia v popredných reklamných kampaniach.

 

Podľa Starbucks je niekoľko nezameniteľných znakov, ktoré poukazujú na blížiaciu sa sviatočnú sezónu. Starbucks stavil napríklad na špeciálne sviatočné poháre. Tie si môžu konzumenti dokonca vyfarbiť. Od 1. novembra ich spoločnosť ponúka v Spojených štátoch a Kanade. Dominujú na nich držiace sa ruky ako symbol nielen spojenia, ale aj lásky či radosti. Posolstvom aktuálnej kampane je totiž rozdávať dobro.

 

Starbucks má vianočnú reklamu, ktorou búra tabu. Necháva v nej bozkávať sa na pery dve ženy

 

„Dobro je vo vzduchu. Podržte niekomu dvere, pozdravte neznámeho. Pretože dobro je nákazlivé,“ vysvetľuje svoje posolstvo svetoznámy reťazec. 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
3
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.