Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
9. novembra 2017 o 11:27
Čas čítania 0:00
Jana S.

Moschino predáva igelitový obal na bielizeň z čistiarne v podobe šiat za 730 dolárov

MÓDA
Uložiť Uložené

Spôsob, ako môžte zakryť špinavé oblečenie.

Na to, že na móle často vidíme nepraktické modely na nosenie v reálnom živote, sme si už zvykli. Väčšina z nich je aj tak vytvorená pre módnu show a do predaja sa ani nedostane. Taliansky módny dom Moschino však prišiel s totálne nenositeľnou vecou, ktorú v prípade zájmu pokojne kúpiš za 730 dolárov

Moschino predáva igelitový obal na bielizeň z čistiarne v podobe šiat za 730 dolárov
Zdroj: harpersbazaar.com/Moschino

Značka Moschino je známa svojimi extravagantnými, infantilnými, farebnými a občas šialenými kúskami. Zatiaľ čo ikonické kabelky v tvare poskladanej koženej bundy, kryty na mobily v tvare medveďa a šaty s potlačou Disney postavičiek sú veľmi obľúbené a môžeme v nich vyjsť na ulicu, pár kúskov z ich kolekcie na jeseň/zimu 2017 je trošku cez čiaru. Okrem transparentného vaku na oblečenie do čistiarne, ktoré sa dá obliecť ako šaty, kolekcia obsahuje aj šaty z materiálu divadelnej opony, klobúk v tvare poklopu na smetný kôš alebo šaty z odpadkov. Kolekcia na jar/leto 2018 má tiež svoje "highligthy". Nájdeš tam napríklad šaty inšpirované kyticou kvetov aj s papierovým balením, šaty v tvare gule z fialových pierok, ktorá je zdobená motýľmi a viacero kúskov s tématikou My little pony.

Uletený kúsok obalu z čistiarne v súčasnosti predáva spoločnosť Browns Fashion. Na svojom webe ho opisuje ako polyesterový, znovu použiteľný plastový vak bez rukávov a zapínania, ktorý nie je vhodný na suché čistenie či pranie. Potlačou na šatách je text "We love our costumers" alebo "Free pick up&delivery".

 

Príspevok, ktorý zdieľa @veumagazine_,

Súčasným kreatívnym riaditeľom módneho domu je Jeremy Scott. Stal sa ním v októbri 2011 a vybrali si ho na základe rovnakého prístupu k móde, ako mal samotný zakladateľ značky Franco Moschino. Okrem inovatívnych, farebných, niekedy excentrických návrhov obaja vnímajú módu formou protestu a kolekcie sú často kritikou módneho priemyslu. A čo ste možno nevedeli, talianska výslovnosť názvu je mos-kee-no [moski:no], pričom väčšina ľudí používa anglické mos-chi-no.

Celú kolekciu a módnu show si pozrieš tu:

Domov
Zdieľať
Diskusia