Emotívny krátky film od spoločnosti Diageo.
Alkohol za volant nepatrí. Spoločnosť Diageo vlastniaca známe značky ako Johnnie Walker či Guinness preto dbá o bezpečnosť svojich zákazníkov niekoľkonásobne viac, pretože práve ich výrobky môžu byť potenciálnou príčinou smrteľnej zrážky. Vo svojej novej reklamnej kampani sa pustili skôr do prevencie ako samotnej reklamy, pretože za pomoci virtuálnej reality vytvorili krátky film s názvom Decisions.
V ňom sa budeš môcť pozrieť na život z pohľadu troch posádok áut, ktoré sa vezú po jednej ceste a ako už sám uvidíš, alkohol aj v tomto prípade zohráva dôležitú úlohu. Vieme, že kampane často zdôrazňujú, aby ľudia nesadali za volant s alkoholom v krvi, no zobrať tieto slová na vedomie po niekoľkých pivách či vínach, keď je človek presvedčený, že šoférovanie zvládne úplne v pohode, môže pre istý typ ľudí predstavovať problém. Zapozeraj sa teda do momentov odohrávajúcich sa tesne predtým, než alkohol spôsobí smrteľnú nehodu a keby ti niekedy v živote napadlo sadnúť za volant pod vplyvom alkoholu, radšej si predtým spomeň na to, ako dopadli títo ľudia.