Kreatívne logo je základom úspechu.
Každá značka s cieľom uspieť na svetovom trhu musí mať schopnosť rýchlo a jednoducho sa vryť do pamäte potenciálnych zákazníkov. Dennodenne podvedome vnímame stovky rozličných značiek len vďaka tomu, že na nás zapôsobilo napríklad ich logo a tieto nasledujúce to posunuli ešte o úroveň vyššie. Svojim grafickým dizajnérom pri ich tvorbe povedali, aby nechali voľný priebeh svojej kreativite a pustili sa do vytvárania loga, ktoré v sebe bude skrývať význam či ilustráciu tak, aby o nej na prvý pohľad človek ani len netušil. Niektorým sa to nepodarilo, a preto by si tu ich výtvory ani nenašiel, a iní zase zabodovali ideálne, čoho dôkazom je napríklad aj prepracované logo Toyoty, v ktorom by si našiel všetky písmená tvoriace názov samotnej značky.
Toyota celý svoj názov inteligentne zakomponovala do jediného loga
Nikdy si si nevšimol, že Levi's na spodnej strane svojho loga zobrazujú zadok v rifliach?
Dobrá grafická práca spravila z nápisu Tour čiastočne aj cyklistu
Už z názvu vyplýva, že v tejto službe zohráva rolu špendlík a nevynechali ho ani z loga
Výrobca zmrzliny známy najmä za oceánom je preslávený svojimi 31 príchuťami
Prepravná spoločnosť Fedex v logu kreatívne oznamuje, že sa vždy hýbe dopredu
Tušil si o tom, že sa v hore v logu Toblerone nachádza medveď?
Nejde len o úsmev, ale o pomôcku pri chápaní toho, že na Amazone nájdeš všetko od A po Z
Keby Beats nechali roztomilé oko a ústa v oficiálnom logu, možno by sa im predaje ešte o čosi zvýšili