Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Štvrtok 21. 11. 2019 meniny má Elvíra

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Móda
0
Peter Hlavička
28. december 2016, 11:13

CEO značky KARL LAGERFELD Pier Paolo Righi nám prezradil, čo viedlo k otvoreniu novej predajne na Slovensku (Rozhovor)

Karl možno pôsobí prísne ale jeho brand je viac než len visačka na oblečení.

Peter Hlavička
28. december 2016, 11:13
CEO značky KARL LAGERFELD Pier Paolo Righi nám prezradil, čo viedlo k otvoreniu novej predajne na Slovensku (Rozhovor)
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Pre módu síce nemajú mnohí Slováci stále pochopenie ale v domácich nákupných centrách sa už začínajú okrem fast fashion reťazcov presadzovať aj kvalitné ready-to-wear značky ako napríklad KARL LAGERFELD, o ktorej sme ťa za poslednú dobu informovali už viackrát. Karla totiž poznáme najmä vďaka dlhoročnému pôsobeniu u popredných módnych domov, no od roku 2010 sa rozhodol pestovať vlastnú značku, ktorá spája atribúty jeho DNA - kožené rukavice, slnečné okuliare alebo kožušinové prívesky, s jeho životnou filozofiou. Pre niektorých je doslova rocková hviezda, ktorá zabudla starnúť a svojou tvorbou sa podieľala na formovaní dnešného sveta módy.

 

Pri príležitosti otvorenia nového butiku KARL LAGERFELD v Bratislave sme sa stretli s riaditeľom značky, aby nám vysvetlil ich poslanie a najmä to, prečo by mali Slováci prekonať svoj strach z módy. Pier Paolo Righi sa v tomto priemysle pohybuje už od 90-tych rokov. Svoju kariéru začal v športovom odvetví, presnejšie v spoločnosti na výrobu lyžiarskej výbavy; neskôr prijal ponuku značky Nike a viedol celú oblasť strednej Európy, Stredného východu a Afriky. Práve vďaka skúsenostiam zo sveta sportswearu sa stal pre Karla ideálnou voľbou na vedúcu pozíciu jeho značky. V priebehu niekoľkých rokov sa im okrem tradičných kolekcií podarilo priniesť aj špeciálne spolupráce z rozličných odvetví od umelcov až po výrobcov ceruziek.

 

CEO značky KARL LAGERFELD Pier Paolo Righi nám prezradil, čo viedlo k otvoreniu novej predajne na Slovensku (Rozhovor)

 

"Kolekcie Karla Lagerfelda pre Chanel alebo Fendi sú interpretáciou charakteristických prvkov jednotlivých značiek; na druhú stranu značka KARL LAGERFELD vyjadruje DNA samotného návrhára v takej podobe, v akej by to u spomínaných módnych domov nebolo možné. Ak sa pozrieme na samotného Karla, uvidíme jednu z najzaujímavejších rockových hviezd súčastnosti. Spôsob, akým sa prezentuje, aké nosí doplnky, jeho vysoké goliere a topánky, úzke strihy, niečo ako chic-rock. Na základe tejto charakteristiky stojí celá značka, no to neznamená, že nie sme parížsky módny dom; celkový obraz pomáha dotvoriť množstvo zložiek. Karl sa totiž neberie veľmi vážne a v každej z jeho kolekcií je tak okrem iného aj malá dávka humoru."

 



 

"Móda nám pomáha vyjadriť samých seba alebo stať sa súčasťou určitej, povedzme "imaginárnej skupiny ľudí", ktorí majú na veci rovnaký pohľad a myslia podobným spôsobom. Je to ako vo športe; keď si na štadióne a cítiš všetky tie emócie okolo jednotlivých tímov, hráčov alebo situácií, ktoré spájajú fanúšikov. Emócie jednoducho spájajú ľudí, a to platí aj v móde."

 

CEO značky KARL LAGERFELD Pier Paolo Righi nám prezradil, čo viedlo k otvoreniu novej predajne na Slovensku (Rozhovor)

 

"Brand KL predstavuje zmes ľudí, ktorí potrebujú vyjadrovať svoje emócie. Karl je umelec, miluje umenie a vyzná sa v ňom; zbožňuje literatúru, v osobnej knižnici má viac ako 300 000 kníh; rád cestuje, zaujíma sa o hudbu a v neposlednom rade žije život módneho návrhára. Povedal by som, že ľudia, ktorí rezonujú so značkou KL berú módu ako viac než len oblečenie, a tým pádom im je prirodzené vyjadrovať svoje pocity rôznymi cestami."

 

CEO značky KARL LAGERFELD Pier Paolo Righi nám prezradil, čo viedlo k otvoreniu novej predajne na Slovensku (Rozhovor)

Súprava farbičiek a výtvarných potrieb Karlbox zo spolupráce s nemeckou firmou Faber-CastellCEO značky KARL LAGERFELD Pier Paolo Righi nám prezradil, čo viedlo k otvoreniu novej predajne na Slovensku (Rozhovor)

 

CEO značky KARL LAGERFELD Pier Paolo Righi nám prezradil, čo viedlo k otvoreniu novej predajne na Slovensku (Rozhovor)

 
"Cieľom nie je vyzerať ako Karl; človek, ktorý si kúpi kúsok KL má prehľad a vie, čo od života očakáva. Každá kolekcia ponúka možnosť nazrieť do sveta ikonického návrhára a priblížiť si tak jeho osobnosť od umenia cez hudbu až po mačku Choupette. Ľudia z celého sveta tak môžu vyjadriť svoje skryté emócie a je len na nich, kam až sú ochotní zájsť."

 


 

KARLIFY your feet. Click the link in the bio to shop your favorite pair ☝ #KARLLAGERFELD

Fotka uverejnená používateľom KARL LAGERFELD (@karllagerfeld),


 

"Krása a zároveň hlavný problém značky KARL LAGERFELD spočíva v tom, že každý pozná Karla ako módneho návrhára vďaka čomu by tu bola možnosť expandovať do celého sveta zo dňa na deň, no podobnú expanziu je lepšie robiť v menších krokoch. Vidíme, že množstvo zákazníkov našich predajní v Paríži alebo Londýne prichádza zo strednej a východnej Európy. Za podpory silných partnerov sme si tak boli istí, že v danom regióne dokážeme zanechať poriadnu stopu, čo prispelo aj k otvoreniu predajne na Slovensku."

  CEO značky KARL LAGERFELD Pier Paolo Righi nám prezradil, čo viedlo k otvoreniu novej predajne na Slovensku (Rozhovor)

 

"V móde je dnes dôležitá jedna vec. Ľudia nechcú len kúpiť produkt, nosiť ho a po určitej dobe vymeniť za nový. Chcú zažiť pocit súnáležitosti k určitému celku alebo skupine, ktorá zastáva rovnaké hodnoty ako oni, čím medzi nimi vzniká spoločné puto. Každý niekam patrí. Značky musia rozumieť svojim zákazníkom a mali by sa im snažiť poskytnúť platformu pre vzájomný rozvoj."

 

Pier Paolo Righi na oficiálnom otvorení predajne v Bratislave

CEO značky KARL LAGERFELD Pier Paolo Righi nám prezradil, čo viedlo k otvoreniu novej predajne na Slovensku (Rozhovor)

 

Pre viac informácií zo sveta módy sleduj náš Facebook Móda Refresher

Ohodnoť článok
9
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.