Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
6. júna 2016, 14:19
Čas čítania 0:00
Samuel Majdek

Herci z VŠMU nechcú skončiť v reklame. Na vtipných videách ukazujú, ako to chcú zmeniť

KULTÚRA VIDEO
Uložiť Uložené

Medzinárodný festival Istropolitana Projekt '16 sa nezadržateľne blíži.

"Ak neprídete, skončíme v reklame," to je hlavný slogan aktuálneho ročníka medzinárodného festivalu divadelných vysokých škôl Istropolitana Projekt '16, ktorý mladí divadelníci podporujú aj živými akciami v uliciach Bratislavy či výživnými spotmi o zúfalých hereckých začiatkoch (a možných koncoch).

Tampón (tv spot)

Festival sa koná s dvojročnou periodicitou a má vyše 40-ročnú tradíciu. Každé dva roky fascinuje aj svojimi originálnymi kampaňami, na ktorých spolupracuje s reklamnou agentúrou MADE BY VACULIK. Tohtoročná kampaň pozostáva zo štyroch tv spotov, ktoré vtipným spôsobom naznačujú, ako môže skončiť herecká kariéra. Študenti herectva snívajú o svojich rolách, no vzápätí prichádza strih a krutá realita, ktorá môže nastať ak divák nepríde do divadla. Okrem tv spotov herci vyrazili aj do ulíc, aby vyjadrili nespokojnosť nad svojou neželanou budúcnosťou. Ako sa páči kampaň tebe? Podporíš týchto hercov svojou účasťou na festivale? Urobiť tak môžeš od 10. do 15. júna v Bratislave. Všetky informácie nájdeš aj na oficiálnej stránke festivalu.

Pivo (tv spot)

Mr. Čistič (tv spot)

Kamarátky (tv spot)

Herci z VŠMU nechcú skončiť v reklame. Na vtipných videách ukazujú, ako to chcú zmeniť
Domov
Zdieľať
Diskusia