- produkty a služby určené pre osoby staršie ako 18 rokov
- sex, nahotu a iný NSFW obsah
- násilie, krv alebo obsah nevhodný pre citlivé povahy
Ak sú dobré nápady, rozpočet na reklamu nemusí byť vôbec vysoký.
Počet pravidelných návštevníkov web stránok s obsahom pre dospelých závratne rastie a z veľkej časti za to môže aj obrovský rozmach mobilných zariadení vrátane rýchleho mobilného pripojenia k digitálnej diaľnici, ktorý nám umožňuje surfovať po zákutiach internetu kdekoľvek len chytáme signál. A pokiaľ nie sú momentálne k dispozícii voľné dáta, Wi-Fi siete v týchto dňoch nájdeme asi na každom rohu. Používatelia smartfónov majú preto príležitosť na rýchly a flexibilný relax, a ako hovoria štatistiky, veľa z nás ju i pomerne často využíva. Avšak, aj napriek tomu išlo doteraz skôr o tému, ktorá sa na verejnosti príliš nerozoberala. Všetko zmenil až príchod Pornhubu, dnes už populárnej webovej destinácie, pretože sa jej podarilo spraviť z dosť šteklivej témy niečo, čo teraz považujeme za bežnú vec.
Web Pornhub preslávilo niekoľko úspešných marketingových ťahov s vtipným nádychom, ktoré zaujali široké spektrum potenciálnych návštevníkov najmä vďaka tomu, že jednoducho odrážali realitu okolo nás. Spustiť bezpečnú a zároveň efektívnu reklamnú kampaň na niečo, čo je obsahom určené iba pre dospelých, nepredstavuje žiadnu prechádzku ružovou záhradou. Pornhub to ale zakaždým zvládol na jednotku. Či išlo o kreatívne hľadanie vhodného kandidáta na pracovnú pozíciu Creative Director, kde mal víťaz jedinečnú príležitosť získať ročný kontrakt vrátane lukratívneho platu, alebo o krátke reklamné video súvisiace so spustením darčekových poukážok, kde obdarovali smutného starého otca prémiovým prístupom, v každom jednom prípade bol odkaz pre mladú a modernú generáciu ľudí maximálne zrozumiteľný. A nakoľko si nejaké to pikantné video z času na čas pustí asi každý z nás, tieto ľahko pochopiteľné, pravdivé a predovšetkým vtipné odkazy zaujali pozornosť až tak, že sa z nich na sociálnych sieťach jednoducho stali virálne hity.
Spustenie darčekových poukážok
Keď Pornhub koncom minulého roka priniesol poukážky, ktorými dokážeme potešiť iných ľudí prostredníctvom darovania prémiového členstva, takmer nikto by si to bez dojímavej reklamy asi ani nevšimol. Aj keď neobsahovala žiadny šteklivý obsah, ľudia ju zdieľali ako šialení. Dobre končiaci príbeh starého otca, ktorý je i napriek skvelej vianočnej atmosfére a obrovskej kope darčekov stále smutný, sa stretol s takým úspechom, že o ňom písali viaceré populárne weby a redakcia Gizmoda ho dokonca označila za reklamu roku 2015.
Spustenie SMS s emoji
Prácne hľadanie videa podľa aktuálnej chúťky môže občas zabrať niekoľko minút z nášho života, a preto ešte nedávno predstavil Pornhub novú funkcionalitu, vďaka ktorej pôjde niečo také zrealizovať oveľa pohodlnejším a hlavne rýchlejším spôsobom. Stačí na vyhradené číslo odoslať krátku textovú správu so smajlíkom a zachviľu príde odpoveď obsahujúca URL odkaz na video v takej téme, akú reprezentoval odoslaný smajlík. Ak má teda niekto chuť na milfky, zvolí tvár staršej ženy a má o relax behom niekoľkých sekúnd postarané.
Spustenie VR kanálu
Na príchod nových technologických trendov musí v záujme rastu adekvátne reagovať aj taký web, akým je Pornhub. A preto sme si nedávno mohli všimnúť pribudnúť kanál s 360-stupňovými videami pre zariadenia poskytujúce kontakt s umelo vytvorenou realitou. Novinka dala pojmu POV nový rozmer a každý, kto vlastní VR headset, zrazu nadobudol oveľa pútavejší spôsob konzumácie pornoobsahu, ktorý úplne pohltí jeho zmysly a tým ho vtiahne priamo do deja, takže začne strácať prehľad o tom, čo je vlastne realita a čo virtuálna realita.
Spustenie súťaže o najlepšiu bezpečnú reklamu
Hoci ide o udalosť spred dvoch rokov, mnohí z vás si nepochybne ešte stále pamätajú na najväčšiu databázu ničoho, rozdiely týkajúce sa premiestnenia myšky od počítača alebo tip na pravidelné mazanie histórie internetového prehliadača. Keď Pornhub oznámil, že spustí svoju prvú reklamnú kampaň v USA, zverejnil súťaž, kde požiadal záujemcov, aby zhmotnili svoj kreatívny nápad, ako by podľa nich mala vyzerať bezpečná (SFW čiže Safe For Work) reklama na web s obsahom pre dospelých. Nápadov bolo samozrejme požehnane a niektoré dokonca vyzerali akoby pochádzali priamo od tých najväčších odborníkov na marketing.
Spustenie služby BangFit
Celý svet nedávno obletela správa, že Pornhub spúšťa BangFit, akúsi alternatívu pre každého, koho nenapĺňa trávenie času vo fitku alebo akákoľvek iná športová aktivita. Princíp služby spočíva v spárovaní smartfónu s používateľským profilom v otvorenom internetovom prehliadači a pevnom pripevnení mobilného zariadenia k nášmu bruchu na monitorovanie pohybu. Web potom spustí na displeji počítača horúcu akciu a podľa nášho dosiahnutého výkonu, ktorý ohodnotí podľa tempa profíkov, nám priradí určitý počet bodov. A keďže je súčasťou aj rebríček najlepších výkonov, s motiváciou mať problém určite nikto nebude.
Spustenie online kasína
V Pornhube neustále vyhľadávajú nové príležitosti a online kasíno s poloobnaženými krupiérkami, ktoré na požiadanie hráčov odhalia svoje vnady, bola pred nedávnom jedna z nich. Či už má teda človek chuť na poker, automaty alebo točenie rulety, počas gamblingu mu za každých okolností robia spoločnosť samé krásky vrátane známych mien, ako je napríklad Dani Daniels.
Predstavenie náramku Wankband
Pripojiť smartfón na nabíjačku býva otravné, a preto prišiel Pornhub s jedným geniálnym nápadom - náramkom Wakeband s integrovanou kinetickou technológiou. Ten ale tentokrát nepočíta spálené kalórie, nemeria tep a ani neanalyzuje náš spánok. Jeho úloha spočíva iba v nabíjaní batérie mobilného telefónu prostredníctvom obyčajného pohybu našej ruky počas relaxovania, takže čas, ktorý strávime na weboch s videami pre dospelých tak dokážeme konečne využiť aj trošku produktívne.
Pokus o šteklivé video z vesmíru
Inovácie pornopriemyslu síce nedokážu nakŕmiť hladných, no z času na čas sa objaví niečo, čo určite stojí aspoň za maličkú pozornosť. A aj keď pokus o natočenie pornozáberov priamo vo vesmíre nevyšiel podľa očakávaní Pornhubu, novinka v polovici minulého roka obletela asi celý internet. Financie na realizáciu scénky s dvomi astronautmi (Eva Lovia a Johnny Sinsa) chceli získať cez crowdfunding web Indiegogo, ale nakoniec nevyzbierali ani 10% z celkovej sumy, ktorou by pokryli vysoké náklady.