Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 7. 12. 2019 meniny má Ambróz

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Zaujímavosti - Ľudia
8
Matúš Majer
22. február 2016, 10:46

Kuriózne žiadosti cestujúcich na infolinke dopravného podniku: Predaj šteniatok, otvorené hraničné priechody alebo zmeškané rande

Pracovať na infolinke Dopravného podniku Bratislava nemusí byť až také zlé. Najmä keď vás pozývajú na kávu.

Matúš Majer
22. február 2016, 10:46
Kuriózne žiadosti cestujúcich na infolinke dopravného podniku: Predaj šteniatok, otvorené hraničné priechody alebo zmeškané rande
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
8
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

"Lidi jsou různý, většinou hovada," zadrel raz Bolek Polívka. Riešiť problémy ľudí nie je úplne ľahké. No vždy sa nájdu svetlé chvíľky, ktoré zažívajú aj pracovníčky na infolinke Dopravného podniku Bratislava. Poďme sa pozrieť na výber toho najlepšieho, s čím cestujúci dokázali prísť.

 

Som si istý, že ak by sa ma niekto spýtal, "či sa nemôžem pri jazde na kolieskových korčuliach pridŕžať zadnej časti vášho autobusu", určite by som sa nedokázal duchaplne vyjadriť.

 

Množstvo cestujúcich si vraj mýli infolinku so zoznamkou. Mladej slečne sa natoľko zapáčil jeden vodič, že trvala na poskytnutí jeho rozpisu jázd. "Pri cestovaní medzi nami preskočila iskra, no na oboch stranách chýbala odvaha", zhodnotila románik. Jedna pani sa dokonca sťažovala, že električkár za jazdy nehanebne oplodnil jej dcéru.

 

Pracovisko infolinky pred modernizáciou. Foto: imhd.sk
Kuriózne žiadosti cestujúcich na infolinke dopravného podniku: Predaj šteniatok, otvorené hraničné priechody alebo zmeškané rande

 

Kuriózne otázky cestujúcej verejnosti

"Dá sa na električenku pripísať pes, alebo ju vybaviť aj pre psa?" Samozrejme, prečo nie... Zvierací miláčik je predsa tiež plnohodnotný pasažier, prečo by teda nemohol mať vlastnú električenku aj s fotkou?

 

Ďalšia zvieracia: "Ak má pes už 14 rokov, v prepočte na ľudské je to nad 70, cestuje v MHD zadarmo, rovnako ako dôchodci?"

 

Niekedy sa cestujúci pýtajú ale úplne od veci otázky. Pracovníčky infolinky si teda často lámu hlavu nad záhadami ako "Je otvorený hraničný priechod Vyšné Nemecké", "Koľko môže vážiť batožina v lietadle", alebo "Kde treba vystúpiť, keď chcem ísť do Rajky na jahody?"

 

Za najväčší úlet považujeme pána s jednoduchou otázkou. "Kedy vám ide autobus do Santiaga del Composte?"

 

Milanko a Modré z neba

Osobitnou kapitolou je ujo Milan, lepšie by však bolo povedať "prípad". Pán Milanko totiž volá každý Boží deň, konkrétne, najmenej štyrikrát. A každý Boží deň sa informuje na spoj č. 77 z Vlčieho hrdla na Vlčie hrdlo-sídlisko, teda o zastávku ďalej. Niekedy dokonca zabudne a zatelefonuje znovu. Tvrdí, že neverí cestovným poriadkom a na infolinke má vždy istotu. Mimoriadne rafinované.

 

Podobným "to nevymyslíš, to je život" je pani, fanynka a pravidelná návštevníčka natáčania už spomenutej relácie (v súčasnosti sa už nevysiela). Výroba relácie vždy trvá do neskorých nočných hodín, a tak je pochopiteľné, že sa informuje o odchodoch nočných spojov zo Zochovej. Pracovníčky ju upozornia na šmykľavý podchod a pani zavesí. Okrem toho, že sa toto opakovalo každý týždeň by to bol celkom bežný prípad, zodpovedná pani však vždy na druhý deň napätému osadenstvu infolinky zatelefonuje, že došla domov v poriadku.

 

Na čo sa Bratislavčania sťažujú?

Okrem klasických nudností ako meškajúce spoje sa istý pán rozhorčoval nad strateným obedárom aj s obedom. Obed bol vraj totiž vynikajúci a nikto ho dopravnému podniku neodovzdal. Iný cestujúci sa pýtal na čerstvo získaný vysokoškolský diplom.

 

Pri ceste vozidlami MHD je v ohrození aj vaše oblečenie. Cestujúca sa v električke pošmykla, spadla a roztrhla si pančušku. Samozrejme, nič nenechala na náhodu, vpálila do budovy dopravcu a dôrazne žiadala o preplatenie. Iný expert sa oprel o práve natierané zábradlie. Za zničenie bundy chcel tristo eur.

 

A na záver, na infolinke sa vyžalovala podozrievavá postaršia dáma, ktorej poslal dopravný podnik doporučený list. Pani ho nechcela prevziať a u pracovníčok sa informovala, čo je jeho obsahom.

 

Peniaci pán

Niekedy kontrolovať svoje emócie môže byť ťažké, takto potom vyzerajú sťažnosti z prvej dobrej: "Prosím vás o umiestnenie nálepiek na okná MHD v takomto znení: Prosím neotvárajte okná, klimatizácia nebude účinná. Pretože ľudia sú sprosté hovädá a okná sú do posledného pootvárané a klimatizácia fúka a fúka. S pozdravom váš zákazník, Peter. T alias Spotený ako prasa."

 

Skazené rande

Až znôhzrážajúco formálny cestujúci prispel do zbierky sťažností týmto výkvetom: "Vážená spoločnosť DPB, dňa(...)sa na zastávke(...)neotvorili stredné dvere, napriek tomu, že som včas (ešte pred zastavením) stlačil tlačidlo dopytového otvárania dverí a tlačidlo bolo rozsvietené.(...)To spôsobilo meškanie na rande a s tým súvisiace trvalé poškodenie mojej cti a dôstojnosti následkom haló efektu vznikajúceho pri prvom dojme. Pretože bol môj príchod do botanickej záhrady oneskorený, zákonite sme aj neskôr odišli, čo bolo už chvíľu po záverečnej, a tak sme boli napomenutí personálom(...)To spôsobilo obavu z predsudkov pri ďalšej návšteve.(...)nemám dôkaz o tejto udalosti, preto nebudem DPB, a.s. žiadať o symbolické finančné odškodnenie 5000€+200€ za každú návštevu botanickej záhrady +100€ za každé stretnutie s dámou(...) a ani nebudem žiadať o verejné ospravedlnenie na titulnej stránke dpb.sk po dobu 30 dní. S pozdravom Mgr. Lukas F." Pán mohol meškať maximálne 10 minút. Náš názor vyjadruje nasledujúci obrázok.

Kuriózne žiadosti cestujúcich na infolinke dopravného podniku: Predaj šteniatok, otvorené hraničné priechody alebo zmeškané rande

 

 A na záver: cenu za najlepšiu výhovorku za neoznačený lístok získava vysokoškoláčka so skvostom: "Nestihla som si označiť cestovný lístok, lebo som išla zo skúšky vo vysokých opätkoch a pri označovači  cestovných lístkov som sa nevedela zastabilizovať."

 

Ďakujeme za výživnú pomoc skvelej hovorkyni DPB - Mgr. Adriane Volfovej, tej správnej Mgr.!

Kontaktovali ste niekedy nejakého prepravcu a hodnotili jeho služby?
Áno, sťažoval/a som sa
211 hlasov
Áno, chválil/a som
47 hlasov
Nestretol som sa s nejakou mimoriadnosťou
594 hlasov
Ohodnoť článok
4
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.