Pod kapotou pracuje známy 4-litrový osemvalec, ktorý dostal novú dvojicu turbodúchadiel a prepracovaný softvér, vďaka čomu sa pýši výkonom 580 koní.

Nürburgring bol za poslednú dobu plný záhadného Continental-u, ktorý brázdil tento vyhajpovaný okruh v mierne zamaskovanom outfite. Automobilka Bentley nám okrem toho dávala menšie indície o čo asi pôjde a práve teraz svoju novinku predstavila oficiálne. Veľké prekvapenie sa však nekoná, dokonca veľké očakávania zatienilo skôr sklamanie, ale poďme pekne po lopate. Ako Bentley avizovalo, ide o odľahčenú verziu nesúcu označenie GT3-R a vychádzajúcu z modelu Continental GT V8 S. Aby som bol však presný, novinka síce zhodila približne 100 kíl, no stále disponuje (nad)váhou presahujúcou s prehľadom dve tony, nakoľko váži až 2195 kg. Pod kapotou pracuje známy 4-litrový osemvalec, ktorý dostal novú dvojicu turbodúchadiel a prepracovaný softvér, vďaka čomu sa pýši výkonom 580 koní (na predpokladaných cca 700 zabudnite) a 700 N.m.
Výkonnostné parametre však i napriek spomínanej nadváhe dokážu vystreliť toto B-čko na stovku len za 3,8 sekundy. Túto hodnotu si v Bentley nesmierne vážia a uznávajú, nakoľko nahlas hlásia, že ide o najlepšie akcelerujúce a zároveň najdynamickejšie cestné vozidlo v histórii tejto značky! O prenos sily ako i spomínaný odpich sa podpísala prepracovaná osemstupňová prevodovka, ktorá však na úkor perfektnej akcelerácii a skráteným prevodom umožňuje verzii GT3-R dosiahnuť maximálnu rýchlosť "len" 273 km/h, miesto pôvodných 309 km/h. Exteriér vozu bol pomerne citeľne prepracovaný, vpredu evidujeme karbónový splitter, naopak vzadu pre zmenu pribudol naozaj netradične veľký spojler. Predná kapota prináša viditeľné nasávacie otvory, zadné koncovky výfukov boli úplne rozdelené.
Okrem unikátneho bieleho laku Glacier White a decentného polepu pribudli aj 21'' disky v čiernom prevedení, ktoré korešpondujú aj so všetkými lesklými plochami a lištami, ktoré boli nahradené rovnako čiernym prevedením, či svetlometmi, ktoré dostali ešte tmavší podklad. Pod diskami sa nachádzajú účinné brzdy, ktoré pozostávajú zo 420-milimetrových karbónových kotúčov vpredu a 365-milimetrových vzadu. Uhlíkové vlákna nájdeme aj v interiéri, ktorý zdobia aj plakety tejto limitovanej edície, ktorá vznikne len v počte 300 exemplárov. Zadné sedadlá si už v svoje miesto v tomto prípade miesto nenašli, naopak čierna koža Beluga sa nachádza všade, kde nenájdeme starú-známu Alcantaru.






