Ukončenie spolupráce s MMA zápasníkom argumentovala prísnym etickým kódexom.
K sponzorom a firmám, ktoré po vyjadrení podpory prezidentskému kandidátovi Petrovi Pellegrinimu s Attilom Véghom zrušili spoluprácu, sa teraz pridáva aj pivo Corgoň.
„Značka Corgoň ponúka pivo pre všetkých spotrebiteľov bez rozdielu. Naším cieľom je šíriť zodpovednú, relevantnú, rešpektujúcu a apolitickú komerčnú komunikáciu,“ píše vo vyjadrení na Facebooku Corgoň.
Ukončenie spolupráce s MMA zápasníkom argumentovala prísnym etickým kódexom. „Všetky naše posolstvá sa riadia prísnym etickým kódexom, ktorého zásady vyžadujeme dodržiavať aj od našich obchodných partnerov. Z tohto dôvodu sme zastavili ďalšie komerčné aktivity s Attilom Véghom,“ uviedla firma v stručnom stanovisku.
Ruky preč od spolupráce so športovcom pred pár dňami dala automobilka Renault aj známa bagetéria Pierre Baguette.
„Spoluprácu s pánom Véghom nebudeme ďalej predlžovať. Hoci si ctíme všetky občianske práva zakotvené v ústave vrátane slobody prejavu, považujeme za nemenej dôležité dodržiavanie kultivovanosti komunikácie na verejnosti. O to viac, ak ide o známu osobnosť akýmkoľvek spôsobom spojenú s našou značkou,“ uviedla v stanovisku spoločnosť zo Sládkovičova.
Voči Véghovým aktivitám sa ako prvá ohradila spoločnosť Renault. Zápasník následne na Instagrame zverejnil mailovú komunikáciu svojho manažéra a firmy Renault a pod uverejneným príspevkom napísal, že sa so svojimi fanúšikmi potrebuje podeliť o skúsenosť, ktorá v ňom „vzbudila pocit, že komunizmus sa vrátil“.
Tento krok neskôr nasledovali aj ostatné spoločnosti, pričom ich rozhodnutie sa v spoločnosti dočkalo prevažne pozitívnych ohlasov. Podľa odborníka majú firmy právo vybrať si, s kým chcú spolupracovať. „V marketingu je pri budovaní značky úplne bežné, že sa spoločnosti k politike nevyjadrujú a nijako nevstupujú do politického diskurzu. Ak už nejaká značka učiní politické vyjadrenie, je to zvyčajne preto, lebo si stojí za nejakými hodnotami,“ povedal pre Refresher Pavol Minár.