Legíny značky Alo zaplavili Hollywood. Nie je to len značka, ale životný štýl.
Kylie Jenner, Alessandra Ambrosio, Hailey Bieber či Georgina Rodríguez, no aj mnohé slovenské influencerky „pobláznila“ značka športového oblečenia Alo Yoga. Zatiaľ čo na červenom koberci predvádzajú drahé róby, v uliciach LA či v „posilke“ dominujú legíny a crop topy americkej značky. Športový „brand“ je na scéne už 17 rokov, no Instagram a Tiktok ním začali influencerky zapĺňať až teraz. Značka sa totiž novou komunikačnou stratégiou stala synonymom pre „Instagram fit girl“. Mnohých fanúšikov však mrzí jej prepojenie s celebritami, obzvlášť s Kylie Jenner. „Prečo z ničoho nič propagujú túto značku všetky celebrity? Podstúpila veľa operácií, aby bola štíhla. Takže teraz jej telo bude zámienkou pre predaj športového oblečenia?“ píšu fanúšikovia pod príspevkom najmladšej Kardashianky.
Značka sa inšpirovala životom slnečnej Kalifornie. „V každej kolekcii dbáme na luxus a výkon. Alo je značka, ktorá rovnako dobre vyzerá v posilňovni aj na ulici. Celebrity sa v nej fotia a ukazujú, že je ich každodennou súčasťou. Ideme stále vpred, Alo sa nosí skvele všade“, píšu zástupcovia značky. „Keď som bol v Dubaji, na ženách som videl viac tašiek Alo ako Chanel. A to tam nemáme obchod. Možno predstavujeme značku pre budúce generácie,“ priznal jeden zo zakladateľov značky pre portál BOF.
Alo obľubujú celebrity, no vo všeobecnosti sa radí medzi „low-key“ značky. Čo ju odlišuje od iných športových „brandov“? Prečo sa celebrity neobjavujú vo feede značky, sa dočítaš v článku. Ukážeme ti, ktoré kúsky milujú Kardashianky aj za koľko môžu byť tvoje.
Štýlová vo fitku aj na ulici
Alo Yoga je športová značka, ktorá sa zameriava na predaj dámskeho, ale aj pánskeho oblečenia. V portfóliu produktov však ponúka aj rôzne športové doplnky, ktoré „pobláznili instasvety“. V ponuke nájdeš aj výživové doplnky. Influencerky s radosťou ukazujú hauly, kde hodnotia oblečenie značky Alo. Po uliciach sa v legínach a topoch premávajú s kávou v ruke tie najznámejšie tváre Hollywoodu.
V roku 2007 vznikla spoločnosť v Los Angeles s úmyslom šíriť dobro prostredníctvom jogy po celom svete. Názov Alo znamená vzduch, zem a oceán, za vznikom stoja priatelia Danny Harris a Marco DeGeorge. Alo Yoga sa zameriava na prezentáciu svojho oblečenia vhodného nielen na jogové cvičenia, ale aj na každodenné nosenie v každej situácii. Do roku 2020 narástli tržby značky na 200 miliónov dolárov a v roku 2024 chce mať otvorených 100 obchodov po celom svete. Ich obchody sú vybavené štúdiami jogy, fitnes či organickou kaviarňou.
Generálny riaditeľ spoločnosti Danny Harris pre portál Fashionista povedal: „Našu značku nosí Gigi Hadid alebo Kendall Jenner. Stále sme však verní našim spotrebiteľom a ich požiadavkám. Naozaj sme len značka o joge a je pekné, že táto komunita inšpiruje ľudí, aby nosili toto oblečenie.“ Na to, že značku nosia celebrity, ceny produktov nie sú až také drahé (oproti iným značkám). Čím si kúsky obľúbili?
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Čomu vďačí značka za svoj úspech.
- Ktoré kúsky sú najobľúbenejšie u Kardashianiek a koľko stoja.
- Environmentálny vplyv značky.
- Prečo vo feede nemá ani jednu celebritu.