Hodina a pol na film? Ani náhodou! Hodina a pol na Tiktoku? Kedykoľvek
Možno tieto príbehové jednohubky tiktokovej generácii vyhovujú. Hoci sa často hovorí o problémoch so sústredením mladých ľudí, na mobile stráviť 1,5 hodiny „skrolovaním“ im zjavne neprekáža.
Problém je v tom, že mnohé účty si úryvky cielene vyberajú, buď sú to ikonické scény, alebo majú dobrý cliffhanger, ktorý donúti ľudí kliknúť aj na ďalšiu časť. No kompletný príbeh napríklad doktora Housa alebo mladého Sheldona sa z Tiktoku nedozvieš, jedine ak si prečítaš zhrnutie od dobrej duše v komentári.
@pt.mollyxx youngsheldon | part 3 #foryoupage #fypシ #netflix #youngsheldon ♬ original sound - Molly-Rose
Práve v komentároch sa toho deje najviac. Ľudia rozoberajú, čo by na mieste tej postavy urobili oni (v prípade Mikea Rossa by vraj jednoducho prezradili mená všetkých, za ktorých urobil skúšky, a v prípade seriálu Chernobyl by situáciu vraj zvládli inak). Sú tam vtipné slovné hračky, nostalgické poznámky o tom, keď seriál videli prvýkrát, no najčastejšie tam nájdeš jednoducho otázku o názve filmu alebo o tom, z ktorej epizódy je úryvok.
Ani len to ti majitelia tiktokových účtov zvyčajne vo videu nepovedia, takže aj kebyže ľudia chceli, bez pomoci si tú epizódu nenájdu. Ak link na ďalšiu časť v komentoch nie je, Tiktok ti veľmi nápomocne pri pozeraní videa vo vyhľadávacom riadku našepkáva, čo ďalšie vyhľadať, a zvyčajne ťa to pohodlne dostane k pokračovaniu.
Áno, keby miesto vyhľadávania v Tiktoku skúsili Google, za ten čas si mohli celý film pozrieť s kamošmi. Ale prieskumy ukazujú, že takmer polovica generázie Z informácie získava práve z Tiktoku.