Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Dnes populárne články
Kňaz Ladislav je obvinený zo sexuálneho zneužívania, ozvali sa dve obete. Podľa kňaza je láska dospelého muža k dieťaťu normálna Kňaz Ladislav je obvinený zo sexuálneho zneužívania, ozvali sa…
Zomrel Virgil Abloh. 41-ročný kreatívny riaditeľ Louis Vuitton mal rakovinu Zomrel Virgil Abloh. 41-ročný kreatívny riaditeľ Louis Vuitton…
Juhoafrická lekárka popisuje príznaky Omikronu. Príznaky sú podľa nej veľmi mierne Juhoafrická lekárka popisuje príznaky Omikronu. Príznaky sú…
10 párov zimnej obuvi, v ktorých zvládneš mínusové teploty, sneh aj dážď   10 párov zimnej obuvi, v ktorých zvládneš mínusové teploty, sneh…
Volejbalista žil 15 rokov v presvedčení, že randí s brazílskou supermodelkou. Jej srdce ho stálo 700-tisíc eur Volejbalista žil 15 rokov v presvedčení, že randí s brazílskou…
Kontrafakt vydáva nový album, oznámili dátum vydania a ukázali oficiálny cover Kontrafakt vydáva nový album, oznámili dátum vydania a ukázali…
Tech - Hry

RECENZIA: Battlefield 2042

Battlefield 2042 má našliapnuté na to, aby bol ozaj dobrou hrou, chýbajú mu však k tomu ešte dlhé mesiace opravovania chýb.

Dominik Vetrák
21. november 2021, 14:00 Čas čítania: 10:51
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
RECENZIA: Battlefield 2042
Zdroj: EA/DICE
Tech - Hry
2
Dominik Vetrák
21. november 2021, 14:00
Čas čítania: 10:51

RECENZIA: Battlefield 2042

Battlefield 2042 má našliapnuté na to, aby bol ozaj dobrou hrou, chýbajú mu však k tomu ešte dlhé mesiace opravovania chýb.

Dominik Vetrák
21. november 2021, 14:00
Čas čítania: 10:51
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
RECENZIA: Battlefield 2042
Zdroj: EA/DICE

Už dlho sme sa na multiplayerovú FPS (first person shooter, teda strieľačka z pohľadu prvej osoby) tak veľmi netešili. Trailery vyzerali famózne, obrovské mapy so 124 hráčmi zneli lákavo a sviežo, no a prísľub módu Portal vyvolával v dlhodobých fanúšikoch série veľkú eufóriu. Battlefield 2042 vyzeral pri oznámení ako multiplayerová hra roka, lenže niečo sa medzitým stalo.

 

Dnes je už hra v obehu a my musíme smutne skonštatovať, že svoj potenciál nenaplnila. Viníme z toho hlavne tých, ktorí tlačili na vydanie hry ešte v tomto roku, čo budú zrejme riaditelia vo vydavateľskej firme EA. V dnešnej recenzii si do detailov rozoberieme plusy a mínusy nového Battlefieldu.

Vykašľali sa na singleplayer, ale multiplayer aj tak nestihli dokončiť

Battlefield 2042 nemá singleplayerovú kampaň. Za to sme nesmierne vďační. Naposledy sme si singleplayer v Battlefield hre užili asi v ére PS3/Xbox 360. Pokiaľ to majú byť také nudné a zbytočné zážitky ako v posledných dieloch, nech tam nie sú vôbec a nech sa zdroje presunú inam. Ideálne práve do multiplayeru.

 

Švédske štúdio DICE si po dokončení Battlefieldu V zobralo o rok času navyše a zdroje z prípravy singleplayeru, aby vytvorilo skvelý multiplayer pre ďalší diel v sérii. Pomáhali im s tým ďalšie štúdiá, ako Ripple Effect či EA Gothenburg a Criterion Games. A aj tak to očividne nestačilo.

 

Aj po mesačnom odklade totiž hra vyšla v nepriaznivom technickom stave. Aj v deň vydania, teda po Day One patchi opravujúcom pár chýb a týždni v Early Access, sú prítomné nepríjemné technické chyby, ktoré ničia dojem z hrania. Na Youtube nájdeš množstvo ich kompilácií, no pár ich musíme spomenúť aj my.

 

Zdroj: EA/DICE

 

Nepríjemné bugy a chyby, ktoré kazia zážitok

Obzvlášť nepríjemný je ten, pri ktorom sa zasekneš na obrazovke, keď normálne čakáš na oživenie po tom, čo ťa niekto zastrelil. Bohužiaľ, nevieš sa z tejto obrazovky nikam dostať, a tak musíš ísť do menu a zapojiť sa do inej hry nanovo. Nepoteší ani to, keď sa prepadneš cez most alebo sa vôbec nemôžeš spawnúť nikde na mape (objaviť sa/„narodiť sa“) a musíš ísť zase do menu. 

 

Inokedy ti zase zmizne celé pole, kde si vyberáš výbavu, takže ak nechceš súboj opustiť, musíš hrať s tou istou zbraňou a výbavou celý čas. Stávalo sa nám aj to, že sme nemohli priblížiť a museli sme teda strieľať „odboku“. Ide o zásadné bugy, ktoré v hre pri jej vydaní nemajú čo robiť. 

 

Tento bizarný bug si zaslúži aj videoukážku 

 

Samozrejme, stretneš sa aj s pár vizuálnymi chybami. Tou najhoršou je jasná žiara smerujúca na hráča, proti ktorej nič nevidíš a môžeš sa len modliť, že zmizne. Odfotili sme ju telefónom, pretože pri screenshote vyzerala hra normálne. 

 

DICE teda opakuje históriu a podobne ako pri vydaní BF V, aj BF 2042 je technickým nepodarkom s obrovským množstvom chýb. Táto hra očividne nebola pripravená na tohtoročné vydanie, čo však nie je chyba tvorcov, skôr vydavateľa a riaditeľov, ktorí ju chceli mať vonku pred Vianocami. 

All Out Warfare je chaotický Breakthrough a prázdny Conquest

Čo ťa teda čaká, keď sa prenesieš cez množstvo bugov? Hra, ktorej identita je značne rozštiepená. Battlefield 2042 ponúkne z každého rožku trošku a je len na tebe, čo ti zachutí. Hlavným módom a nosnou kostrou hry je All Out Warfare. Ide o módy Breakthrough a Conquest so 124 hráčmi (na PS4 a Xbox One sú menšie mapy a polovičný počet hráčov).

 

Zdroj: EA

 

Breakthrough je kombináciou Rushu a Conquestu, keď máš stále dva body, na ktoré musíš útočiť a následne ich udržať ako „vlajky“, aby si sa mohol posunúť na mape ďalej. Súper môže body znova získať, takže na rozdiel od Rushu, kde zničíš vybavenie a posúvaš sa ďalej, môžeš Breaktrough hrať úplne inak a nič nie je stratené, ani keď súper získa tvoj bod. 

 

Pri tomto móde sme mali veľký problém s nedostatočnou vyváženosťou. Útočníci (Attackers) to totiž majú oveľa náročnejšie ako obrancovia (Defenders). Ich ciele v móde sú nevyvážené, v dôsledku čoho majú útočníci oveľa menšiu šancu zvíťaziť. Z nejakých 15 pokusov náš tím vyhral v role útočníkov asi iba raz či dva razy. 

 

Breakthrough je inak zábavný mód, ale radi by sme si zahrali aj jeho verziu pre polovičný počet hráčov a na menších mapách; 124 hráčov je niekedy extrémne veľa. Keď sa stretnú na jednom bode, je to neuveriteľný chaos bez akejkoľvek šance pre útočníkov a ich postup. Často sa tak vytvorí línia, ktorú obrancovia poľahky udržia, keďže sú poschovávaní a útočníci sú neustále v pohybe.

 

Zdroj: EA/DICE

 

Veľakrát sú tieto oblasti aj málo kryté, takže ťa neustále niekto zabije zboku, zozadu alebo aj spredu vďaka sniperom. Čo sa týka sniperov, máme dojem, že hra na nich až príliš upozorňuje. Okamžite totiž vidíš odrazy slnka v ich puškohľadoch. Ich pozícia je teda okamžite prezradená. Neradi hráme za sniperov, no keď už sa tak stane, boli by sme radi, keby naše pozície ostali skryté dlhšie ako 3 sekundy.

 

Jednotlivec už veľký dosah na hru nezmení, počty neoklameš

Breakthrough dokáže byť zábavný, ale až príliš často je to absolútny chaos, keď sa vytráca zábava a nabaľuje sa frustrácia. Pri takom veľkom počte je pre jednotlivca nemožné urobiť nejaký rozdiel. V predošlých Battlefieldoch sa stalo, že značne zručný hráč mohol zabiť troch-štyroch protivníkov a preraziť líniu. Tu zabiješ piatich (ak sa ti to nejakým zázrakom podarí) a nahradí ich ďalších desať.

Výkon jednotlivca sa tak stráca v bezvýznamnosti a kľúčová je tímová hra. Sme radi, že tvorcovia hráčov tlačia do tímovej hry, o čom by aj Battlefield mal byť, no kto chce tvrdiť, že individuálne úspechy a pocit, že dokáže zmeniť dianie na mape, nepotešil a nemotivoval žiadneho hráča?

 

DICE malo určite vytvoriť aj menšie módy s menším počtom hráčov. A keď už je reč o módoch, rozhodne ich malo byť viac. All Out Warfare ponúka len Breaktrough a Conquest. Ak chceš hrať Team Deatmatch alebo čokoľvek iné, musíš si taký server nájsť cez mód Portal, o ktorom sa tu budeme baviť neskôr. Ešte si však niečo povieme o Conqueste.

 

Zdroj: EA/DICE

 

Ten sa v 2042 hrá úplne inak než v predošlých tituloch zo série. Zrejme si zvyknutý na to, že keď obsadíš jeden bod na mape (Conquest je v podstate držanie vlajky/územia), vyberieš sa k ďalšiemu. V 2042 to nemá zmysel. Body sú od seba vzdialené aj viac ako pol kilometra, takže ak nechceš multiplayerové FPS premeniť na walking simulator, neodporúčame po mape veľmi cestovať.

 

Conquest sa tu hrá spôsobom, že väčšinu hry brániš jeden bod a tie ostatné nechávaš na svojich kolegoch z tímu. Mapy sú však zbytočne veľké a nadizajnované tak, že sa medzi nimi súboje odohrávajú len výnimočne. Môže sa teda stať, že budeš 2 minúty bežať z bodu A do bodu B, pričom ho už aj tak tvoji kolegovia obsadia, takže si to môžeš zopakovať na ceste do bodu C. Conquest je v BF 2042 celkom nudný, prázdny a zle nadizajnovaný.

 

Na presun medzi bodmi slúži privolávanie vozidiel, väčšina hráčov sa však o ňom zrejme ani nedozvie. Ak si totiž chceš vozidlo privolať, musíš ísť hlboko do nastavení a vybrať si nejaké tlačidlo, ktorým to budeš robiť. Otravné je, že musíš obetovať inú funkciu, keďže na ovládači nie je dostatok tlačidiel (my sme obetovali pohľad na plnú mapu).

 

Zdroj: EA/DICE

 

Portal mód je geniálny, avšak zatiaľ chudobný na obsah

Sedem nových máp v hlavnej časti Battlefieldu je extrémne rozľahlých. DICE vytvorilo kolosálne multiplayerové mapy, avšak niekedy zívajú prázdnotou. Našťastie, v Portali si ich vieš zmenšiť.

 

Práve Portal je najsilnejšou stránkou hry. Môžeš cezeň hrať aj staršie multiplayerové mapy z predošlých hier. Na výber sú zatiaľ po dve mapy z Battlefield 1943 (El Alamein a Battle of the Bulge), Bad Company 2 (Arica Harbor a Valparaiso) a BF 3 (Caspian Border a Noshahr Canals). 

 

Môžeš si teda vybrať akúkoľvek mapu z 13 a vytvoriť v nej vlastný mód, či už je to súperenie proti ostatným len s nožom, RPG, alebo len s droidmi či tankmi. Vieš si upraviť aj veľkosť máp a počet hráčov. Portal ponúka detailné nastavenia s desiatkami až stovkami drobných úprav, vďaka ktorým si môžeš vytvoriť ultimátny Battlefield zážitok. Úprimne, nebyť Portalu, tak je celá hra dosť veľkým sklamaním.

 

V Early Access boli servery viac-menej prázdne, no dúfame, že sa to s vydaním po celom svete napraví a bude ich viac. Aj tak však chýba možnosť vybrať si nejaké obľúbené a permanentné servery (ak na niektorom nehrá žiadny hráč, server zanikne a musíš ho vytvoriť znovu). 

 

V Portali zrejme budeme tráviť väčšinu času. Možnosť hrať znova na mape Arica Harbor je splnený sen všetkých fanúšikov Battlefieldu. Akurát je škoda, že zatiaľ je dostupných len 6 máp. Tešíme sa však na to, keď pridajú ďalšie. 

 

Zdroj: EA/DICE

 

Zhodnotili sme si teda All Out Warfare a Portal. Tretím módom je Hazard Zone. Ide o kooperatívny mód pre 4-členné squady, ktoré majú za úlohu na mape nájsť a extrahovať datadisky. Brániť im v tom bude umelá inteligencia s vojakmi a aj klasickí, živí hráči cez multiplayer, ktorí majú rovnakú úlohu.

 

Možno by nás tento mód bavil, keby trval dlhšie. Len čo však zomrieš, kolo sa pre teba končí a následne čakáš na jeho skončenie. Toto sa do Battlefieldu veľmi nehodí (aj preto sme na začiatku tvrdili, že hra nemá pevnú identitu). Hazard Zone si svojich pár fanúšikov nájde, ale niečo nám hovorí, že už pár týždňov po vydaní bude tento mód zívať prázdnotou.

 

A čo samotný gameplay, teda hrateľnosť? S radosťou môžeme povedať, že nás to zatiaľ veľmi baví, aj keď nadávame na zle navrhnutý Conquest alebo prebíjanie sa nepretlačiteľnými líniami v móde Breakthrough. Battlefield 2042 je stále zábavná strieľačka, ktorá ti poskytuje skvelý zážitok a pocit pri strieľaní digitálnych postavičiek a „prechytračení“ súpera.

 

Zdroj: EA/DICE

 

Obrovská chyba hry – nepresná streľba

Opakovane sa k hre vraciame, čo je výsledok zábavnej hrateľnosti. Avšak aj tu musíme zdvihnúť veľký varovný prst. Tým je takzvaný bullet spread, čiže to, ako veľmi sa rozšíria vystrelené náboje. Nevieme, či ide o bug alebo o dizajnérske rozhodnutie, no niekedy nedokážeš trafiť nepriateľa ani na 5 metrov, aj keď sa nehýbe a mieriš priamo na neho.

 

Náboje ho jednoducho obchádzajú absolútne nereálnym spôsobom. Práve na to odkazujeme v nadpise s paintbalom. Tam ti farebné guľôčky tiež lietajú úplne hocijako. Presvedč sa sám na vlastné oči vo videách nižšie.

 

Predstav si, že hráš Gran Turismo v multiplayeri a náhodne ti nejde pridávať plyn či brzda. Alebo že hráš FIFA 22 a hráč odmieta vystreliť. Nechápeme, ako toto mohlo prejsť cez kontrolu kvality.

 

 

 

 

 

 

 

Špecialisti nahradili triedy/classy

Veľkou novinkou v sérii je aj systém špecialistov. Tí nahradili klasické triedy/Classes (Assault, Engineer, Medic a Sniper). Špecialisti majú unikátne schopnosti ako wingsuit (neskutočne skvelá a zábavná vec schopná úplne zmeniť hru), hackovanie nepriateľskej techniky a podobne. Môžeš si teda vybrať sniperskú zbraň, wingsuit a k tomu výbušniny C5 alebo raketomet. Už viac nie si viazaný na obmedzenia v triedach.

 

V predošlých hrách sa ti napríklad páčila zbraň z triedy Engineer, ale zároveň si chcel byť medik a oživovať ľudí, takže si nemohol mať obe. V 2042 je všetko inak a tvoj „loadout“ si prispôsobíš presne podľa svojich potrieb. Chcelo to dlhé zvykanie si, keďže na začiatku sa nám táto zmena nepáčila, ale v súčasnosti už tento pokrok veľmi chválime. Akurát by tých špecialistov mohlo byť menej a mohli by sa od seba nejako výraznejšie vizuálne odlišovať.

 

Celkovo máme občas problém rozoznať nepriateľa od priateľa, za čo môže práve identický vzhľad špecialistov. Je jedno, či hráš za ruskú alebo americkú stranu, obaja špecialisti vyzerajú rovnako, čo nepomáha v prehľadnosti na bojisku. Sem-tam sa stane aj to, že priatelia sú označení červenou farbou ako nepriatelia, čo ťa už úplne pomýli. 

 

Zdroj: EA/DICE

 

Jednou zo zmien je Plus systém. V menu si môžeš nastaviť viacero vymeniteľných doplnkov k zbraniam (puškohľad, druh nábojov a podobne), ktoré si môžeš vymeniť priamo počas súboja v prehľadnom menu. Na mapách v All Out Warfare to funguje dokonale, avšak v takom Portali pri starých mapách to už nefunguje vôbec. Doplnky si môžeš nastaviť len v menu. Samotný systém je skvelý, takže je škoda, že v Portali nefunguje. 

 

Sklamaní sme aj zo zvuku, z jeho kvality a zo soundtracku. Na internete nájdeš len veľmi málo ľudí, ktorým by sa nový soundtrack páčil. Samotný zvuk je potom nepríjemným prekvapením, keďže DICE bolo známe tým, ako detailne so zvukom a s jeho efektmi pracuje. Zbrane aj vozidlá znejú priemerne a občas neznejú nijak. Keď totiž počuješ hovercraft či tank až po tom, čo ťa prejdú, asi je niečo zle (možno majú tlmiče na pásoch, či?). 

A našli by sme oveľa, oveľa viac chýb a nedostatkov. Hnevá nás aj to, že jeden špecialista má k dispozícii brnenie. V podstate má teda 125 bodov zdravia proti tvojim 100 bodom. Nechápeme, čo takýto „gadget“ robí v multiplayerovej hre, ktorá je o vyváženosti súbojov. Tvorcovia by to mali okamžite odstrániť.

 

Poďme si zhrnúť ďalšie nedostatky. Vo väčšine prípadov ide o nepochopiteľné zmeny z predošlých hier, kde tieto možnosti boli, alebo len o zvláštne dizajnové rozhodnutia tvorcov, ktorí asi svoje hry vôbec nehrajú a my hráči potom len krútime hlavami, ako im napadlo niečo také do hry (ne)pridať.

 

– Počas lobby si nemôžeš upravovať výstroj a zbrane (celkový loadout).

– Crossplay funguje len medzi PC, Xboxom a Playstationom. Keď chceš hrať len s hráčmi na konzolách, máš smolu. 

– Nedostatočné prehliadanie serverov a málo módov od tvorcov.

– Najmenej máp v histórii série.

– Ak ti granát nevybuchne priamo pod nohami, je asi taký nebezpečný ako prskavka.

– Žiadna stránka s detailným profilom hráča a jeho úspechov a štatistikami.

– Chýbajúca tabuľka výsledkov na konci kola, takže nevieš, ako sa ti darilo.

– Lobby sa resetuje a po každom zápase čakáš na naplnenie servera odznova.

– Slabá deštrukcia prostredia.

– Mapy sa nijako výrazne nemenia ani s rozdielnym počasím. Napríklad tornádo sme za 15 hodín hrania videli na mape jedenkrát.

– Neprehľadné a chaotické vyberanie si zbraní a výbavy v menu.

– Žiadny spectator mód, keď sleduješ ostatných hráčov po smrti (dobré na odhaľovanie cheaterov).

– Žiadne klany a manažment Squad/jednotky. Ak sa v squade ocitneš sám, máš smolu a nemôžeš sa pridať do iného squadu. Áno, my vieme, nepochopiteľne hlúpy nápad.

– Hra má celkovo menej zbraní a vozidiel než predošlé tituly.

– Žiadny účinok blízkych výbuchov a nemožnosť pohybovať sa rýchlejšie pri skrčení.

– Nevýrazný bodový systém. Nedostávaš bonusy za multi-kill, headshoty, zabitia na diaľku a podobne.

– Žiadne súboje na vode.

– Neukazuje body ublíženia nepriateľom a ich vozidlám (nevieš teda, koľko „života“ si im odobral, čo zhoršuje taktizovanie).

– Žiadny signalizátor medika, ktorý ťa chce oživiť.

– Takmer nefunkčný systém označovania nepriateľov. 

– Slabá asistencia mierenia na konzolách.

– Lagy na mnohých serveroch.

 

Tvorcovia údajne o týchto problémoch a nešťastných dizajnových rozhodnutiach vedeli, ale štúdio má veľké problémy s konštruktívnou kritikou a víziou hry. A to sme vybrali len tie najväčšie chyby a nedostatky, pri ktorých sa nám zastavuje mozog. Battlefield 2042 je vo svojom jadre zábavnou akčnou hrou, ktorú však ťahá dole tragická technická stránka a nepochopiteľné dizajnérske rozhodnutia tvorcov.

 

Kým bude hra plne hrateľná a upravená podľa požiadaviek hráčov, zrejme sa bude písať rok 2022. Veľmi neradi, ale predsa len musíme objektívne odporučiť počkať s kúpou do zľavy. DICE a EA už druhýkrát po sebe vydali Battlefield v katastrofálnom stave a hráči by im to mali dať nejako pocítiť. O pár mesiacov bude 2042 úžasné, takže ti rozhodne odporúčame dianie okolo hry sledovať a neskôr sa do boja zapojiť. 

 

Zdroj: EA/DICE

 

Čo sa týka „grafiky“, až na pár vizuálnych technických chýb sme spokojní. Nakoniec, ide o multiplayerovú hru, takže nemáš vôbec čas sledovať nejaké textúry, odtiene a podobne. Hra vyzerá pekne, nič jej nechýba a obzvlášť remasterované mapy zo starých dielov vyzerajú úžasne (Arica Harbor!).

 

Battlefield 2042 nie je úžasná hra, ale môže ňou byť po pár updatoch a patchoch

Vzhľadom na to všetko musíme hodnotenie stiahnuť na šesť a pol bodu z desiatich. O pár týždňov a mesiacov by sa zrejme dalo zdvihnúť na osem bodov z desiatich, za takéhoto stavu hry sa to však nedá. Battlefield máme radi, ale zvolený prístup k jeho kvalite a dizajnu pri vydaní začína byť pre sériu kritický.

 

Aj napriek tomu nás však hra baví a vrátime sa k nej po najbližšom patchi. Niektoré módy ťa jednoducho „lákajú“ späť, čo je jasný dôkaz, že hrateľnosť sa tvorcom podarila. 

 

P. S. Tvorcovia by mohli odstrániť trápne hlášky vojakov na konci kola v All Out Warfare. Naozaj sa nedajú počúvať (takzvaný cringe).

 

P. S. 2: Áno, hra má veľké problémy, ale znova sa pustiť do nepriateľov na mape Arica Harbor z Bad Company 2 bolo neuveriteľné, takže ak ti táto hra chýba (alebo Battlefield 3), 2042 bude pre teba opodstatnený nákup hry.

Aké hodnotenie by si dal ty?
0/10
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: EA/DICE
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy tech
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Dnes populárne články
Kňaz Ladislav je obvinený zo sexuálneho zneužívania, ozvali sa dve obete. Podľa kňaza je láska dospelého muža k dieťaťu normálna Kňaz Ladislav je obvinený zo sexuálneho zneužívania, ozvali sa dve…
Zomrel Virgil Abloh. 41-ročný kreatívny riaditeľ Louis Vuitton mal rakovinu Zomrel Virgil Abloh. 41-ročný kreatívny riaditeľ Louis Vuitton mal…
Juhoafrická lekárka popisuje príznaky Omikronu. Príznaky sú podľa nej veľmi mierne Juhoafrická lekárka popisuje príznaky Omikronu. Príznaky sú podľa nej…
10 párov zimnej obuvi, v ktorých zvládneš mínusové teploty, sneh aj dážď   10 párov zimnej obuvi, v ktorých zvládneš mínusové teploty, sneh aj…
Volejbalista žil 15 rokov v presvedčení, že randí s brazílskou supermodelkou. Jej srdce ho stálo 700-tisíc eur Volejbalista žil 15 rokov v presvedčení, že randí s brazílskou…
Kontrafakt vydáva nový album, oznámili dátum vydania a ukázali oficiálny cover Kontrafakt vydáva nový album, oznámili dátum vydania a ukázali…
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Zatvoriť