No a čo, že Slováci vyhrali, keď chlieb aj tak nebude lacnejší – to je „stereotyp“, ktorý (nielen) odporcovia športových podujatí používajú, keď sa niekto v ich blízkosti teší z víťazstva. Lidl reaguje svojsky.
Hovorí sa, že víťazstvo našich reprezentantov v hokeji nič neznamená, pretože chlieb nezlacnie a kvalita života Slovákov sa aj tak nezmení. Na tento stereotyp teraz po výhre v zápase s Veľkou Britániou na majstrovstvách sveta reaguje spoločnosť Lidl Slovensko. Zákazníkom cez sociálnu sieť Facebook oznámila, že sa rozhodla dať do zľavy „hokejový“ chlieb.
Zľava 10 % platí počas celého pondelka. „ĎÁ-KU-JEME, chalani, že si celé Slovensko môže vychutnať ďalšie víťazstvo! Chlieb hokejový bude celý pondelok lacnejší s aplikáciou Lidl Plus o 10 centov. Len tak ďalej,“ napísal potravinový reťazec.