Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
16. júla 2020 o 19:15
Čas čítania 0:57
Adam Novosad

Deti z TikToku sa maskujú ako babičky, aby si mohli kúpiť alkohol. Vďaka rúškam a parochni odchádzajú z obchodu vysmiate

NEWS ALKOHOL TIKTOK
Uložiť Uložené

Kreatívne deti našli spôsob, ako si v čase pandémie kúpiť alkohol.

Počas pandémie koronavírusu pracuje kreativita mladých ľudí naplno. Najnovšie o tom svedčia videá zo sociálnej siete TikTok, kde sa začal trend s názvom „Alcohol Challenge“, ktorý by bez pandémie fungovať nemohol.

Internetová mládež sa rozhodla vyskúšať, či si dokáže kúpiť alkohol, hoci ešte dotyční nedoslávili 18. narodeniny, informuje Vice.

Na sociálnej sieti deti ukazujú, že občas stačí rúško, okuliare či parochňa na to, aby sa pokladníci v obchodoch nepýtali zbytočné otázky a seniorov obslúžili čo najrýchlejšie. Deti preto používajú mejkap, aby na svojej tvári navodili dojem staršej ženy. 

@claare__18

Granny be looking a little different here! ##PRANK ##alcoholchallenge ##FYP ##4thOfJuly ##WearAMask

♬ PJ PPCOCAINE - ppcoca1ne

Svoj výzor doplnia o parochňu a napokon si na tvár nasadia rúško, čím síce dodržiavajú pravidlá v čase pandémie, ale ich skutočný zámer je inde – zakryť si čo najväčšiu časť svojej tváre a kúpiť si alkohol.

Ako sa ukázalo vo viacerých videách, ak majú tínedžeri dostatok šťastia, pokladníci nevyžadujú, aby si rúško na chvíľu stiahli a domov tak odchádzajú s fľašami.

Odporúčané
Muž v Jelšave zaspal priamo uprostred cesty. Tašku s nákupom použil ako vankúš Muž v Jelšave zaspal priamo uprostred cesty. Tašku s nákupom použil ako vankúš 16. júla 2020 o 14:31

Tento trend zatiaľ neprerástol do globálnej výzvy, ale zo spočiatku nevinných premien sa postupom času stala stratégia, ktorú deti začali skutočne skúšať v obchodoch. Nám tak zostáva veriť, že väčšina pokladníkov sa takýmto maskovaním nedá oklamať.

Domov
Zdieľať
Diskusia