Situáciu rieši už aj Slovenská obchodná inšpekcia, ktorá do konca júla zaznamenala 8 problémových prípadov so spoločnosťou eSky.
Keď sa ti aj podarí kúpiť letenku za výhodnú cenu prostredníctvom jedného zo slovenských vyhľadávačov, pravdepodobne ešte nemáš vyhraté. Aktuality informujú o problémoch týkajúcich sa spoločnosti eSky, na ktorú sa sťažuje čoraz viac zákazníkov.
Slovenská obchodná inšpekcia už dokonca eviduje 8 konkrétnych prípadov, kedy neboli zo strany predajcu leteniek splnené všetky náležitosti. Tie sa týkajú check-inov aj batožiny.
Pre Aktuality sa s konkrétnym prípadom zveril cestujúci Andrej. Aj on si namiesto leteckej spoločnosti rezervoval letenku cez systém esky.sk, keď si však chcel spraviť on-line check-in, palubného lístka sa nedočkal, aj keď mu mal byť zaslaný priamo na email.
„Vzhľadom na intenzitu podnetov cestujúcich odporúčame, aby boli cestujúci obozretní pri nákupe lacných leteniek a dôkladne zvážili svoje rozhodnutia, týkajúce sa zakúpenia produktov prostredníctvom vyššie uvedenej webovej stránky.“
Spoločnosť skúšal kontaktovať najprv písomne a potom aj elektronicky, žiaľ, bez odpovede. Andrej tvrdí, že sa mu nepodarilo dovolať na číslo v slovenskej, českej ani anglickej mutácii stránky. Následne bol nútený riešiť doklady potrebné pre odlet osobne na letisku, čo pre neho znamenalo dodatočné náklady vo výške 165 €.
SOI tvrdí, že tieto prípady je najjednoduchšie riešiť reklamáciou, keďže má však spoločnosť esky.pl a.s. sídlo v Poľsku, riešením môže byť aj obrátenie sa na Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike.