Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
6. augusta 2019 o 16:36
Čas čítania 0:00
Viktor Kniš

Slováci sa sťažujú na známeho predajcu lacných leteniek. Platia dodatočné poplatky, spoločnosť nereaguje na správy ani telefonáty

ZAUJÍMAVOSTI SLOVENSKO
Uložiť Uložené

Situáciu rieši už aj Slovenská obchodná inšpekcia, ktorá do konca júla zaznamenala 8 problémových prípadov so spoločnosťou eSky.

Keď sa ti aj podarí kúpiť letenku za výhodnú cenu prostredníctvom jedného zo slovenských vyhľadávačov, pravdepodobne ešte nemáš vyhraté. Aktuality informujú o problémoch týkajúcich sa spoločnosti eSky, na ktorú  sa sťažuje čoraz viac zákazníkov. 

Slovenská obchodná inšpekcia už dokonca eviduje 8 konkrétnych prípadov, kedy neboli zo strany predajcu leteniek splnené všetky náležitosti. Tie sa týkajú check-inov aj batožiny

Pre Aktuality sa s konkrétnym prípadom zveril cestujúci Andrej. Aj on si namiesto leteckej spoločnosti rezervoval letenku cez systém esky.sk, keď si však chcel spraviť on-line check-in, palubného lístka sa nedočkal, aj keď mu mal byť zaslaný priamo na email. 

Slovenská obchodná inšpekcia vydáva oficiálne upozornenie

„Vzhľadom na intenzitu podnetov cestujúcich odporúčame, aby boli cestujúci obozretní pri nákupe lacných leteniek a dôkladne zvážili svoje rozhodnutia, týkajúce sa zakúpenia produktov prostredníctvom vyššie uvedenej webovej stránky.“

Spoločnosť skúšal kontaktovať najprv písomne a potom aj elektronicky, žiaľ, bez odpovede. Andrej tvrdí, že sa mu nepodarilo dovolať na číslo v slovenskej, českej ani anglickej mutácii stránky. Následne bol nútený riešiť doklady potrebné pre odlet osobne na letisku, čo pre neho znamenalo dodatočné náklady vo výške 165 €. 

SOI tvrdí, že tieto prípady je najjednoduchšie riešiť reklamáciou, keďže má však spoločnosť esky.pl a.s. sídlo v Poľsku, riešením môže byť aj obrátenie sa na Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike.

Odporúčané
Beyoncé jej takmer ušla, Cristiano Ronaldo bol plachý chlapec. Eva sa na letisku v Bratislave stará o svetové hviezdy Beyoncé jej takmer ušla, Cristiano Ronaldo bol plachý chlapec. Eva sa na letisku v Bratislave stará o svetové hviezdy 2. júla 2019 o 13:52
Domov
Zdieľať
Diskusia