Zvyknutie na nové názvy však nebude príliš obtiažne.
Facebook sa rozhodol svetu ukázať, že Instagram aj WhatsApp patria pod jeho krídla. Tie sa mu podarilo odkúpiť v rokoch 2012 (IG odkúpil v hodnote 1 miliardy dolárov) a 2014 (22 miliárd dolárov za WhatsApp). S ohľadom na názov by ale nikto nedokázal predpokladať, že patria práve pod Facebook. Podľa The Information však dôjde už čoskoro k zmene.
Aplikácie by mali byť premenované na Instagram from Facebook a WhatsApp from Facebook. „Chceme, aby bolo jasné, ktoré produkty a služby sú súčasťou Facebooku,“ povedala pre portál hovorkyňa Facebooku Bertie Thomson.
Podobné „označkovanie“ sa bude týkať aj ďalších produktov Facebooku, ako napríklad Workplace. Dvojica prieskumov z roku 2018 uviedla, že viac ako polovica Američanov netušila, kto vlastní Instagram a WhatsApp.
Nové názvy budú viditeľné v obchode s aplikáciami a taktiež pri načítaní účtov. Aj týmto krokom sa Mark Zuckerberg približuje k prepojeniu produktov jeho firmy s dlhodobým cieľom vytvoriť komunikačné kanály medzi jednotlivými aplikáciami.