Chcel len dokázať, že influencerom môže byť aj on.
Na Slovensku sme momentálne svedkami zaujímavého paradoxu – slovo influencer začína byť také toxické, že vzbudzuje odpor už aj u samotných influencerov. Netreba však všetkých hádzať do jedného vreca, skvelou ukážkou je stavbár Omar z Texasu. Ten ešte donedávna nevedel, kto to ten influencer vlastne je. Keď to slovo započul, opýtal sa svojej dcérky, ktorá mu to stručne vysvetlila. „Veď to by som zvládol aj ja!“ posmešne reagoval, píše Mirror.
Založil si teda instagramový profil a začal postovať. No a fungovalo to. Za mesiac začalo sympatického muža sledovať dovedna 436-tisíc ľudí. A pritom robí len to, čo všetci ostatní influenceri. Popíja kávičku, fotí sa na zaujímavých miestach a pózuje pri práci.
Nepovaľuje sa však po pláži, fotografie pochádzajú zo staveniska. „Ahoj, ja som Omar a toto je moja pracovňa,“ znie popis jeho úplne prvej fotografie na Instagrame, na ktorej pózuje pred rozostavanou budovou.
Aktualizované: Ak si začal premýšľať nad tým, že by si mohol s jednoduchým posolstvom preraziť na Instagrame aj ty, zrejme ťa sklameme. Profil Omara je len dobre premyslený marketingový ťah Mika McKima, vlastníka kaviarne Austin's Cuvée Coffee, informuje Buzzfeed. Muž na fotke je síce naozajstný stavbár, no príbeh celého profilu je fiktívny. Účel však netradičná kampaň splnila, o Omarovi písal celý svet vrátane nás.