Americký moderátor si chcel vyskúšať zručnosti mladých ľudí.
Šou amerického moderátora Jimmyho Kimmela pravidelne skúša vedomosti či pozornosť ľudí v uliciach. Na našom webe sme sa v minulosti zabávali nad tým, ako Američania nedokázali rozoznať starý iPhone od nového, nedávno nevedeli vymenovať ani jednu krajinu na mape sveta, a tak Jimmy vyslal do ulíc svojich kolegov.
Úloha znelo jednoducho. Za posledných tridsať rokov sa spotreba tuniaka v konzerve mala znížiť o viac ako 40 %, čo vraj výrobcovia pochúťok v konzerve ospravedlňujú tým, že mladým ľuďom sa jednoducho nechce otvárať konzervy.
Svedčí o tom aj trend, že na konzervách dnes nájdeš očko, vďaka ktorému nemusíš používať otvárač. Zástupcovia výrobcov tuniaka dokonca argumentujú, že mileniáli doma ani otvárače nemajú, a tak konzervy nekupujú.
Jimmy preto dal mladým ľuďom v uliciach do rúk konzervy aj otvárače a chcel zistiť, či zvládnu otvoriť konzervu. Samozrejme, vzorka z videa nereprezentuje všetkých mileniálov sveta, ale ak nevieš otvoriť konzervu, možno sa v živote stratíš.