Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
12. decembra 2018 o 12:36
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

Mileniáli nevedia otvoriť ani tuniaka v konzerve. Na ulici skúšali zdanlivo jednoduchý experiment

ZAUJÍMAVOSTI MILENIÁLI
Uložiť Uložené

Americký moderátor si chcel vyskúšať zručnosti mladých ľudí.

Šou amerického moderátora Jimmyho Kimmela pravidelne skúša vedomosti či pozornosť ľudí v uliciach. Na našom webe sme sa v minulosti zabávali nad tým, ako Američania nedokázali rozoznať starý iPhone od nového, nedávno nevedeli vymenovať ani jednu krajinu na mape sveta, a tak Jimmy vyslal do ulíc svojich kolegov.

Úloha znelo jednoducho. Za posledných tridsať rokov sa spotreba tuniaka v konzerve mala znížiť o viac ako 40 %, čo vraj výrobcovia pochúťok v konzerve ospravedlňujú tým, že mladým ľuďom sa jednoducho nechce otvárať konzervy.

Svedčí o tom aj trend, že na konzervách dnes nájdeš očko, vďaka ktorému nemusíš používať otvárač. Zástupcovia výrobcov tuniaka dokonca argumentujú, že mileniáli doma ani otvárače nemajú, a tak konzervy nekupujú.

Jimmy preto dal mladým ľuďom v uliciach do rúk konzervy aj otvárače a chcel zistiť, či zvládnu otvoriť konzervu. Samozrejme, vzorka z videa nereprezentuje všetkých mileniálov sveta, ale ak nevieš otvoriť konzervu, možno sa v živote stratíš.

Domov
Zdieľať
Diskusia