Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
21. septembra 2018, 13:13
Čas čítania 0:00
Vladimír Baško

Značka Diesel sa spolu s Nicki Minaj a Gucci Maneom stavia proti kyberšikane a nenávistným komentárom

MÓDA NICKI MINAJ
Uložiť Uložené

Všadeprítomný „hejt“ bohužiaľ stále prekvitá. Hviezdy svetového formátu sa voči nemu však v novej kolekcii od Diesel obrnili.

Luxusná talianska značka Diesel predstavila kampaň s názvom Ha(u)te Couture, ktorá má za úlohu postaviť sa proti hejterským komentárom a s nimi súvisiacej kyberšikane. Tvárou sa stali svetové hviezdy z oblasti umenia, modelingu alebo herectva, ktoré majú s nenávistnými a závistivými rečami bohatú skúsenosť.

Každá celebrita vystupujúca v kampani býva častým terčom kritiky verejnosti a získala preto unikátne kúsky dizajnované priamo na mieru. Nicki Minaj flexí v oblečení s nápisom „The Bad Guy (Zlý človek)“, Gucci Mane nadobudol označenie  „Impostor (Podvodník)“ a hviezdička Bella Thorne zase  „Slut (Šľapka)“.

V kampani ďalej vystupuje herečka Bria Vinaite, herci zo seriálu 13 Reasons Why Tommy Dorfman a Miles Heizer, ich kórejský kolega z brandže Yoo Ah-In, plnoštíhla modelka Barbie Ferreira, influencerka na sociálnych sieťach Yovanna Ventura, a model Jonathan Bellini. Kolekciu môžeš nakupovať už teraz v kamenných predajniach alebo online.

Domov
Zdieľať
Diskusia