Všadeprítomný „hejt“ bohužiaľ stále prekvitá. Hviezdy svetového formátu sa voči nemu však v novej kolekcii od Diesel obrnili.
Luxusná talianska značka Diesel predstavila kampaň s názvom Ha(u)te Couture, ktorá má za úlohu postaviť sa proti hejterským komentárom a s nimi súvisiacej kyberšikane. Tvárou sa stali svetové hviezdy z oblasti umenia, modelingu alebo herectva, ktoré majú s nenávistnými a závistivými rečami bohatú skúsenosť.
Každá celebrita vystupujúca v kampani býva častým terčom kritiky verejnosti a získala preto unikátne kúsky dizajnované priamo na mieru. Nicki Minaj flexí v oblečení s nápisom „The Bad Guy (Zlý človek)“, Gucci Mane nadobudol označenie „Impostor (Podvodník)“ a hviezdička Bella Thorne zase „Slut (Šľapka)“.
V kampani ďalej vystupuje herečka Bria Vinaite, herci zo seriálu 13 Reasons Why Tommy Dorfman a Miles Heizer, ich kórejský kolega z brandže Yoo Ah-In, plnoštíhla modelka Barbie Ferreira, influencerka na sociálnych sieťach Yovanna Ventura, a model Jonathan Bellini. Kolekciu môžeš nakupovať už teraz v kamenných predajniach alebo online.