Telo v igelite by ste možno ani nerozoznali od reality.
Netflix tentokrát trafil klinček po hlavičke. Streamovací gigant k nám začiatkom roku 2018 priniesol zaujímavý futuristický seriál Altered Carbon.
Reklamnú kampaň k seriálu však poňal pomerne netradičným, no o to viac originálnym spôsobom.
Vzhľadom na to, že sa príbeh Altered Carbon odohráva v ďalekej budúcnosti, tvorcovia mohli experimentovať podľa svojej ľubovôle.
Reklamné nosiče v Amerike preto zaplnili napodobeniny ľudských tiel v igelite. Tie na okoloidúcich pôsobili mimoriadne realistickým dojmom.
Spoločnosť starajúca sa o tieto imitácie totiž do igelitov vložila prístroj, ktorý telo nafukoval, čím sa zdalo, že "človek" vo vnútri naozaj dýcha.
Shauna Spenley zo spoločnosti Netflix sa nechala počuť, že ľudia na ulici pri reklamných nosičoch zastavovali preto, aby si ho bližšie prezreli.
Podľa amerického Adweek zaoberajúceho sa marketingom ide o najinovatívnejší mediaplán. Pôvodne kontroverzná reklama teda nakoniec zožala veľký úspech.