Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
11. mája 2018 o 20:12
Čas čítania 0:00
Adam Lukáč

Umelá inteligencia ťa ľudským hlasom objedná aj ku kaderníkovi. Strašidelný aj fascinujúci nástroj od Google zaujal ľudí na internete

TECH GOOGLE UMELÁ INTELIGENCIA
Uložiť Uložené

V budúcnosti ti možno umelá inteligencia objedná pizzu alebo zavolá taxík. Je to síce ešte dlhá pesnička, ale určtie sa na to všetci tešíme.

Konferencia Google I/O sa týkala aj obľúbeného Google Assistenta. Tentokrát ale predbehol konkurenčných asistentov na plnej čiare. Podľa zverejneného videa vyzerá byť inteligentnejší, intuitívnejší a hlavne ľudskejší

Príkaz "Ok Google" už nebudeš musieť vyslovovať pri každej otázke, ale spýtaš sa len raz. Potom už len ďalej vedieš konverzáciu a nemusíš sa báť ani zložitejších viet či viacero príkazov v jednej vete. V ukážke z konferencie vyzerá rozhovor medzi umelou inteligenciou a človekom veľmi plynule a ťažko rozpoznáš, že sa rozprávaš s virtuálnym asistentom. Samozrejme, podobný rozhovor môže v bežnom živote vyzerať inak a demo je jemne vylepšené, no máme sa načo tešiť. 

Vo videu Google Assistent zavolá priamo do kadernícva a snaží sa objednať svoju používateľku na strih vlasov. Konverzácia prebieha hladko a umelá inteligencia využíva aj citoslovcia ako pri normálnom rozhovore. Snaží sa dohodnúť  čo najlepší čas a prekvapivo nemá problém s riešením, ak čas na prvýkrát nevyhovuje. Nakoniec sa bezproblémov dohodli a majteľka smartfónu sa objednala bez zbytočného telefonátu.

Odporúčané
Tatérka Ewel: Do salónu častokrát prichádzajú ľudia, ktorí prežili traumu, tetovanie ženám vracia sebavedomie Tatérka Ewel: Do salónu častokrát prichádzajú ľudia, ktorí prežili traumu, tetovanie ženám vracia sebavedomie 20. decembra 2024 o 8:00

V druhom telefonáte sa snaží virtuálny asistent rezervovať 4 miesta v reštaurácii. Komunikácia je opäť na vysokej úrovni a asistent sa nezľakol, ani keď mu žena z reštaurácie povedala, že rezervujú stôl len pre 5 ľudí. Ak sú štyria, pokojne môžu prísť. Preto sa ešte asistent pre istotu spýtal, koľko trvá, kým ich usadia. Žena mu následne vysvetlila, že stredy nie sú vytažené a ak prídu štyria, majú si kde sadnúť. Google Assistnet to pochopil a aj keď nič nezariadil, podstatné informácie dostal. 

Domov
Zdieľať
Diskusia