Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
11. mája 2018 o 20:12
Čas čítania 0:00
Adam Lukáč

Umelá inteligencia ťa ľudským hlasom objedná aj ku kaderníkovi. Strašidelný aj fascinujúci nástroj od Google zaujal ľudí na internete

TECH GOOGLE UMELÁ INTELIGENCIA
Uložiť Uložené

V budúcnosti ti možno umelá inteligencia objedná pizzu alebo zavolá taxík. Je to síce ešte dlhá pesnička, ale určtie sa na to všetci tešíme.

Konferencia Google I/O sa týkala aj obľúbeného Google Assistenta. Tentokrát ale predbehol konkurenčných asistentov na plnej čiare. Podľa zverejneného videa vyzerá byť inteligentnejší, intuitívnejší a hlavne ľudskejší

Príkaz "Ok Google" už nebudeš musieť vyslovovať pri každej otázke, ale spýtaš sa len raz. Potom už len ďalej vedieš konverzáciu a nemusíš sa báť ani zložitejších viet či viacero príkazov v jednej vete. V ukážke z konferencie vyzerá rozhovor medzi umelou inteligenciou a človekom veľmi plynule a ťažko rozpoznáš, že sa rozprávaš s virtuálnym asistentom. Samozrejme, podobný rozhovor môže v bežnom živote vyzerať inak a demo je jemne vylepšené, no máme sa načo tešiť. 

Vo videu Google Assistent zavolá priamo do kadernícva a snaží sa objednať svoju používateľku na strih vlasov. Konverzácia prebieha hladko a umelá inteligencia využíva aj citoslovcia ako pri normálnom rozhovore. Snaží sa dohodnúť  čo najlepší čas a prekvapivo nemá problém s riešením, ak čas na prvýkrát nevyhovuje. Nakoniec sa bezproblémov dohodli a majteľka smartfónu sa objednala bez zbytočného telefonátu.

Odporúčané
Zoberie nám raz umelá inteligencia prácu? Vyskúšala som jej dať tú moju Zoberie nám raz umelá inteligencia prácu? Vyskúšala som jej dať tú moju 9. decembra 2024 o 17:00

V druhom telefonáte sa snaží virtuálny asistent rezervovať 4 miesta v reštaurácii. Komunikácia je opäť na vysokej úrovni a asistent sa nezľakol, ani keď mu žena z reštaurácie povedala, že rezervujú stôl len pre 5 ľudí. Ak sú štyria, pokojne môžu prísť. Preto sa ešte asistent pre istotu spýtal, koľko trvá, kým ich usadia. Žena mu následne vysvetlila, že stredy nie sú vytažené a ak prídu štyria, majú si kde sadnúť. Google Assistnet to pochopil a aj keď nič nezariadil, podstatné informácie dostal. 

Domov
Zdieľať
Diskusia