Dôležitá správa pre módny svet. Ovládne fashion v tomto roku práve značka Burberry?
Dňa 12. marca zasadne návrhár Riccardo Tisci na post hlavného kreatívneho riaditeľa britského módneho domu Burberry. Preberá tak funkciu po Christopherovi Baileymu a dostáva na starosti centrálu v Londýne. Tisci bol od roku 2005 kreatívnym riaditeľom francúzskej značky Givenchy a môže za jej niekdajší nevídaný úspech. Množstvo celebrít na čele s Kanyem Westom, Kim Kardashian a najdôležitejšími svetovými modelkami sú jeho dlhoročnými priateľmi.
Významný návrhár, ktorý sa určitým spôsobom pričinil i na výzore aktuálnej svetovej módy, sa na svoje zvolenie vyjadril takto: „Som poctený a veľmi sa teším, že sa môžem pripojiť ku Burberry ako nový hlavný kreatívny riaditeľ v spolupráci s Marcom Gobbettim. Mám ohromný rešpekt voči britskému dedičstvu Burberry a som rovnako nadšený potenciálom tejto výnimočnej značky."
CEO pre značku Burberry, Marco Gobbetti dodáva: „Som rád, že sa Riccardo pripojí ku Burberry ako náš hlavný kreatívny riaditeľ. Je jedným z najtalentovanejších dizajnérov našej doby. Jeho návrhy oplývajú súčasnou eleganciou a jeho zručnosť pri miešaní pouličnej módy s tou vysokou je veľmi dôležitá pre dnešného spotrebiteľa. Riccardova tvorivá vízia posilní ambície, ktoré máme v rámci Burberry, a s ktorými zo značky vytvoríme synonymum pre luxus."