Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Štvrtok 3. 12. 2020 meniny má Oldrich

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Móda - Starostlivosť o zovňajšok
0
Radka T.
16. január 2018, 16:55
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Reťazec drogérií zakázal retušovať fotky modeliek. Zákazníkom chce ukazovať už len autentickú krásu

Reťazec chce byť k svojim zákazníkom úprimný.

Radka T.
16. január 2018, 16:55
Reťazec drogérií zakázal retušovať fotky modeliek. Zákazníkom chce ukazovať už len autentickú krásu
Zdroj: commons.wikimedia.org/Ed
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Stačí pár správnych ťahov vo Photoshope a nedokonalosti postavy, pleti či vrásky sú hneď preč. Takéto upravené fotografie potom mieria do reklám či časopisov a množstvo ľudí má razom „depky“. Niektoré spoločnosti však odmietajú, aby fotografie modeliek prechádzali retušou. Takéto zodpovedné rozhodnutie prijala aj americká firma CVS

 

Americký reťazec drogérií chce svojím rozhodnutím ovplyvniť aj iné spoločnosti, aby sa uberali podobným smerom. „Ako žena, matka a prezidentka maloobchodu, ktorého zákazníci sú najmä ženy, si uvedomujem, že máme zodpovednosť premýšľať nad posolstvom, ktoré posielame zákazníkom každý deň,“ uviedla prezidentka CVS Pharmacy a viceprezidentka CVS Health Helena Foulkes.

 

Podľa nej vzniklo prepojenie medzi propagáciou nerealistických obrázkov a negatívnym vplyvom na zdravie hlavne u mladých dievčat. Odvoláva sa pritom na zistenia Americkej lekárskej asociácie. Osemdesiat percent žien sa pri sledovaní reklám zameraných na krásu cíti zle a 42 percent dievčat chce štíhlejšiu postavu. Cieľom spoločnosti preto podľa prezidentky je pomôcť ľuďom na ceste k lepšiemu zdraviu. 

 

Reťazec drogérií zakázal retušovať fotky modeliek. Zákazníkom chce ukazovať už len autentickú krásu
Zdroj: cvshealth.com

 

Spoločnosť tak zakázala manipulovať s fotografiami umiestnenými na pútačoch, webových stránkach, sociálnych sieťach či iných marketingových materiáloch. Reťazec by však bol rád, keby tak urobili aj iné značky, ktorých produkty predáva. Ak ale nebudú nasledovať posolstvo CVS, umiestni na ich obrázky výstražné štítky, aby si všetci uvedomili, že zábery prešli retušou.

 

„Zaväzujeme sa, že všetky obrázky, ktoré uvidíte v našich obchodoch, budú realistické,“ povedala Foulkes. Zo snímok tak bude jasné, že nie sú digitálne upravené a ak áno, tak to bude pri obrázku uvedené. Podľa nej s tým ide ruka v ruke dôvera i autentickosť, čo môže zlepšiť biznis, pretože zákazníci nebudú mať pocit, že sú zavádzaní. 

 

Zákaz spoločnosti ohľadom úpravy fotografií v rámci ich vlastného kozmetického marketingu nadobudne plnú účinnosť v roku 2019. Ostatní dodávatelia, ktorí nedodržia štandardy CVS, sa budú musieť zmieriť s označením toho, že fotografie sú digitálne upravené, zavedenie tohto označenia má nastať do roku 2020.

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
0
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.