Zmeny neobišli ako dizajn, tak ani techniku.
Land Rover síce momentálne púta pozornosť na svoj novučičký Range Rover Velar, ani na ostatné modely však britská značka nezabúda. Dôkazom je facelift tradične športovo strihnutého variantu Range Rover Sport a zároveň aj vlajkovej lode Range Rover. Gro dizajnových vylepšení vrcholí v prednej časti, kde nájdeme nielen nový, agresívnejší nárazník a decentne pozmenenú masku, ale predovšetkým značne prepracované full-LED svetlomety. Drobné estetické vylepšenia zasiahli i profil vozidla a inak tomu nie je ani vzadu, kde opäť evidujeme modernizované koncové ledky a vynovený nárazník. Zaujímavosťou pritom je, že vrcholná verzia SVR, ktorú facelift pochopiteľne neobchádza tiež, dostala karbónovú prednú kapotu, ba čo viac, prítomnosť tohto materiálu priznáva značka aj esteticky, nakoľko farbou je lakovaná len po bokoch, a teda stred priamo nadväzuje na čiernu masku. Ako je už zvykom, okrem toho pribudli nové dizajny kolies a odtiene karosérie, vrátane laku Byron Blue.
Významnou novinkou kokpitu je multimediálny systém Touch Pro Duo, ktorý tvorí dvojica 10" dotykových obrazoviek v štýle menšieho Velara. Palubná doska si tak síce naďalej zachováva svoj dizajnový rukopis, obohatená však je o podstatne modernejšie technológie a detaily. Ďalšou vymoženosťou je náramok Acitvity Key, teda vecička, ktorú poznáme z modelov Jaguar - možnosť odomknúť/zamknúť vozidlo imidžovým náramkom bez toho, aby ste so sebou nosili kľúč. A teraz k technike. Motorová paleta "bežných" verzií neprináša v podstate žiadnu významnú zmenu, v prípade vrcholného SVR-ka však došlo k navýšeniu výkona preplňovaného päťlitra na úroveň 575 koní a 700 N.m. Automobilka informuje o akcelerácii na úrovni 4,5 sekundy na sto, pričom významnou mierou na odľahčení vozidla zohrala nielen karbónová kapota ale aj o 30-kilogramov ľahšie sedadlá Supersport.
S modelom Range Rover Sport sa rozlúčime informáciou o úplne novej, vôbec prvej plug-in hybridnej verzie v rámci značky. Variant P400e kombinuje preplňovaný 2-litrový agregát s výkonom 300 koní a elektromotor s výkonom 116 koní. Kombinovaný výkon predstavuje 404 koní, z 0-100 km/h vyšprintuje hybrid za 6,7 sekundy a maximálna rýchlosť je 220 km/h. Na čisto elektrický pohon, teda vďaka elektromotoru a lithium-ionovej batérii s kapacitou 13,1 kWh, absolvuje Range Rover Sport P400e približne 51 kilometrov.
Technológia P400e-čka sa napokon dostáva aj pod kabát väčšieho a luxusnejšieho modelu Range Rover. Ten sa totiž v sklonku niekoľkých dní dočkal vskutku rozsiahlejšieho faceliftu tiež. V prípade hybridnej verzie sme svedkami rovnakých parametrov, odlišnosťou je však o čosi lepšia akcelerácia na stovku - za 6,4 sekundy.
Top model zo stajne Land Rover prichádza na scénu rovnako s upraveným exteriérom a interiérom. Zmeny sa síce odohrali len v detailoch, vo výsledku sa však výraznou mierou postarali o oživenie a zmodernizovanie elegantných kriviek. Predné full-LED svetlomety dostali čírejšiu a agresívnejšiu grafiku, no a inak tomu nie je ani v prípade koncových svetiel. Za zmienku stojí napokon aj maska, ktorá sa v závislosti od verzie odlišuje svojím dizajnovým spracovaním. Samozrejme, naďalej v ponuke nechýba variant LWB s predĺženým rázvorom o citeľných 140 milimetrov, čím je Range Rover unikátom.
Interiér napokon počíta s dvojicou úplne nových 10" dotykových obrazoviek, teda opäť sa stretávame s technológiou Touch Pro Duo. Briti výraznou mierou vytláčajú fyzické tlačidlá z interiérov, čím sme teda svedkami množstva čírych a dizajnovo minimalistických plôch. Vylepšenú obrazovku napokon nájdeme aj za vynoveným volantom, kde nahradzuje konvenčné budíky. Výhradou LWB-čka je najmä zadný salónik, s dvojicou luxusných a hlavne pohodlných sedadiel Executive Class. Tie sa dajú polohovať v rozsahu 17 stupňov, pričom disponujú masážnymi funkciami. Zároveň funkcia Passenger Seat Away umožňuje sklopiť sedadlo spolujazdca vpredu, pre ešte väčšie pohodlie a miesto na nohy pasažierom sediacich v zadnom "kresle". Paleta motorov je prakticky rovnaká, do pozornosti však musíme uviesť úplný strop - SVAutobiography Dynamic zastupuje najvýkonnejší Range Rover všetkých čias. Jeho preplňovaná V8-čka si totiž medzičasom prilepšila o 15 koní, čím sa výkon vyšplhal na úroveň až 565 koní. Akcelerácia z nuly na 100 km/h tomuto RR-ku tak potrvá len 5,4 sekundy.