Prvá oficiálna distribúcia už aj na Slovensku a v Česku.
Hneď na začiatok by som vás rad zastavil v písaní komentáru, že pivo so známou etiketou Duff ste si kupovali už roky dozadu. Akokoľvek sa totiž nápoj vo výklade vášho obľúbeneho reťazca podobal na ten zo Simpsonovcov, inak povedané najdlhšie vysielaného animovaného seriálu v histórii, nešlo o certifikovaný výrobok. Po 27 rokoch od začiatku vysielania sa Homerov najobľúbenejší nápoj konečne dostáva na pulty vybraných obchodoch ako svetlý ležiak a snáď budúci konkurent domácich značiek.
Napriek tomu, že Slováci a Česi v prípade pitia piva naozaj vsádzajú najmä na domáce značky, spoločnosť United Breweries zakúpila licenciu a po slovenskom a českom trhu sa postupne rozšíri aj do ďalších krajín v strednej Európe. "Pivo Duff je novinka, ktorá si svojich fanúšikov musí najskôr získať, ale vzhľadom na jeho kvalitu chute a ďalším atribútom predpokladáme, že si svojich fanúšikov nájde rýchlo. Legendárny brand by mal fanúšikom priniesť predovšetkým skutočný zážitok, ktorý nič nepredstiera a nesnaží sa navodzovať dojem prehnaného nasledovania trendov," hovorí Jana Vyhlídalová, marketingový riaditeľ United Breweries. Či sa to novinke podarí a skutočne si i v podnikoch miesto správne natočenej Plzne či inej známej značky, objednáme pivo z animovaného seriálu, sa uvidí snáď čoskoro. Mimochodom, tento rok zaradil magazín Time Duff Beer do zoznamu najvplyvnejších vymyslených značiek všetkých čias.