Tržby z predaja drinku majú pokryť výhru v mužskej a ženskej dvojhre.
Prebiehajúci turnaj US Open má ešte pred záverom zinkasovať na tržbách z predaja drinku Honey Deuce viac ako 10 miliónov dolárov. Prostriedky majú byť podľa CNN použité primárne na výhry pre šampiónov v mužskej a ženskej dvojhre – čo je 3,6 milióna dolárov pre každého.
Ikonický drink Honey Deuce obsahuje vodku značky Grey Goose, limonádu a malinový likér Chambord. Ako ozdoby slúžia melónové guličky nápadne pripomínajúce tenisové loptičky.
Minulý rok sa predalo rekordných 460 275 drinkov, pri cene 22 dolárov za kus s pamätným plastovým pohárom. Ide o tak populárny drink, že dnes sú na turnaji nainštalované kohútiky naplnené kokteilovou zmesou, aby sa urýchlila obsluha.
Cena nápoja sa neustále zvyšuje, tento rok za neho návštevníci turnaja zaplatia už 23 dolárov, čo je v prepočte 21 eur. Predaj sa však nezastavil, práve naopak, rastie priamo úmerne s rastom návštevnosti.
Úspech z predaja drinkov je podľa viacerých spôsobený aj jeho exkluzivitou.