Americká značka ženskej spodnej bielizne, Aerie, nám už teraz prináša reklamnú kampaň na novú kolekciu a to trochu netradičným spôsobom.
Americká značka ženskej spodnej bielizne, Aerie, servíruje reklamnú kampaň s názvom Real na kolekciu jar 2014. Nebolo by na tom nič nezvyčajné, avšak tentokrát sa v reklamných spotoch a materiáloch nachádzajú nevyretušované modelky. Ženy, ktoré nám predstavujú najnovšiu kolekciu spodného prádla a oblečenia, tak pózujú v prirodzenom svetle a bez dodatočných zásahov v starom-známom Photoshope.
Značka založená v roku 2006 je zameraná na krajšie polovičky vo veku od 15 až 21 rokov, čo znamená, že sa jedná o mladé slečny zo stredných a vysokých škôl. Keďže štúdiá a prieskumy dokazujú, že mladé dievčatá najviac ovplyvňujú ženy a ich krása z reklám v médiach, najnovší počin má byť veľkým vzorom a motiváciou. Celá kampaň síce nezlepší vzťah medzi mladým ženským sebavedomím a vyobrazenými ženami v médiách, ale keď značka bude prezentovať svoje produkty prostredníctvom ženskej krásy v jej pôvodnej, skutočnej podobe, môže to určite pomôcť. Pretože tvoje skutočné ja je sexy a to je aj mottom celej kampane Real.