Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
14. júna 2023 o 15:07
Čas čítania 0:58
Daniel Mikolášik

Legendárna slovenská reality šou Big Brother sa po takmer 20 rokoch vráti na televízne obrazovky

ZAUJÍMAVOSTI REALITY ŠOU ŠOUBIZNIS TELEVÍZIA MARKÍZA TELEVÍZNE ŠOU
Uložiť Uložené

Šéf Markízy zhodnotil uplynulú jarnú sezónu a načrtol, čo nás čaká v rámci programovej štruktúry jesennej sezóny.

Na obrazovky televízie Markíza sa vráti legendárna slovenská reality šou Big Brother. Jej prvú sériu televízia vysielala ešte v roku 2005. Nečakanú novinku oznámil generálny riaditeľ Markízy Matthias Settele počas okrúhleho stola pre vybraných novinárov z mediálnych portálov, ktorého súčasťou bol aj Refresher. 

Presný dátum vydania návratu legendárnej šou Settele neuviedol, no podľa slov marketingového riaditeľa Michala Borca aktuálne prebieha kasting súťažiacich a koncom októbra by sa malo spustiť natáčanie.

Big Brother na obrazovkách TV Markíza v roku 2005.
Big Brother na obrazovkách TV Markíza v roku 2005. Zdroj: TV Markíza (reprofoto)

Zástupcovia vedenia Markízy na stretnutí zhodnotili aj uplynulú jarnú sezónu a načrtli, čo nás čaká v rámci programovej štruktúry jesennej sezóny, a plány na budúci rok. Prvá séria Big Brother sa vysielala od 18. septembra do 18. decembra 2005. Oznámil to v tom čase vtedajší generálny riaditeľ televízie Markíza Vladimír Repčík dva týždne po tom, čo konkurenčná televízia Joj ohlásila štart reality šou VyVolení.

Súťažiaci v tom čase bojovali o desať miliónov korún v hotovosti. Očakávaný úspech však vtedy Big Brother s podtitulom Súboj, ktorý moderoval Vilo Rozboril, nenaplnil, hovorilo sa o nej ako o prepadáku. Omnoho väčšiu sledovanosť v tom čase zaznamenali práve jojkárski VyVolení. Sme preto v očakávaní, ako Markíza reality šou po takmer dvoch dekádach vylepší a aký bude mať ohlas u divákov tentoraz. Ambície má televízia vysoké.  

TV Markíza kúpila v roku 2005 licenciu na Big Brother od holandskej spoločnosti Endemol. Išlo v tom čase o celosvetovo známy program, ktorý sa vysielal vo viacerých krajinách. Prvýkrát ho odvysielali v roku 1989 a hneď prvé série okamžite pritiahli k obrazovkám milióny divákov.

Domov
Zdieľať
Diskusia