Podobne vysoké čísla dosiahli za prvých 6 mesiacov tohto roka aj značky VLONE, Birkenstock alebo Crocs™.
Hodnota vybraných produktov Chrome Hearts, Nike alebo Louis Vuitton narástla za prvých 6 mesiacov tohto roka oproti rovnakému obdobiu za minulý rok o stovky percent, hlási StockX.
Vedenie tohto servera pravidelne zostavuje grafy a tabuľky najvyhľadávanejších modelov a značiek. Teraz porovnali nárast trhovej hodnoty produktov. Ide o cenu, za ktorú sa resellujú limitované modely tenisiek, oblečenia, doplnkov či vinylových postavičiek.
Medzi značky, ktoré zaznamenali najväčší medziročný nárast trhovej hodnoty, patrí prekvapivo Birkenstock (610 %), Louis Vuitton (440 %), Crocs™ (430 %) alebo Reebok (210 %). Spomedzi produktov sa najviac darilo siluete tenisiek Dunk Low s logom Nike, ktorá vyskočila o 990 % s obrovským náskokom pred retro modelom Club C od značky Reebok s 510 % nárastom.
Najväčší nárast zaznamenala značka Chrome Hearts. Hodnota oblečenia a doplnkov s ikonickým krížom v logu vyletela až o 2 200 % a konkurovať im môžu len kúsky značky VLONE s 1 760 % nárastom hodnoty na resell trhu.
Kompletný zoznam sa nachádza nižšie. Rozhodneš sa diverzifikovať svoje finančné prostriedky týmto spôsobom aj ty?