Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
22. decembra 2020, 10:23
Čas čítania 0:47
Daniel Mikolášik

Instagram a Messenger majú v Európe vypnuté niektoré funkcie. Nálepky, prezývky či album zdieľaných fotografií nenájdeš

TECH EURÓPA FACEBOOK INSTAGRAM
Uložiť Uložené

Okrem toho sú deaktivované ankety, AR filtre, indikátor písania či náhľadové obrázky pri posielaní linkov.

Facebook v rámci Európy vypol niekoľko funkcií v Messengeri a Instagrame. Užívateľov tým informoval notifikáciou. „Niektoré funkcie nebudú dostupné. Dôvodom je dodržiavanie nových pravidiel pre četovacie služby v Európe. Pracujeme na ich obnovení.“ v tomto znení prišla notifikácia všetkým používateľom v rámci Európy.

Odporúčané
10 aplikácii, ktoré si mal mať už dávno v mobile. Uľahčia i spríjemnia ti každodenný život 10 aplikácii, ktoré si mal mať už dávno v mobile. Uľahčia i spríjemnia ti každodenný život 21. decembra 2020, 10:30

Ako informuje The Verge, Facebook však nijako nekonretizoval, ktoré funkcie a ako dlho budú vypnuté. Dočasné zamedzenie má súvis s prísnymi GDPR pravidlami. Facebook sa neskôr k situácii vyjadril na svojich stránkach pre vývojárov.

„V snahe vyhovieť novým pravidlám ochrany súkromia v Európe robíme zmeny, ktoré sa dotknú niektorých vývojárov a firiem využívajúcich Messenger API. Od 16. decembra nebude niekoľko Messenger API dostupných pre vývojárov a európske firmy, ako ani pre ľudí v Európe, ktorí sa spájajú s firmami na celom svete,“ upozornila sociálna sieť.

Messenger
Zdroj: Messenger

Používateľom prestali fungovať napríklad posielanie nálepiek v Instagrame, AR filtre, prezeranie si zdieľaných fotiek a dokumentov v Messengeri aj na Instagrame, vytváranie ankiet alebo prezývky v Messengeri, indikátor písania či náhľadové obrázky pri posielaní linkov.

„V dôsledku týchto zmien nebudú niektoré možnosti zacielenia dostupné pre inzerentov v Európe a pre kampane smerujúce do Európy. Inzerenti už nebudú môcť vytvárať vlastné publiká so zapojením na základe ľudí, ktorí poslali správu obchodného profilu stránky alebo Instagramu,“ píše Facebook.

Domov
Zdieľať
Diskusia