Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Aktivuj si predplatné na pol roka zadarmo s ČSOB
22. decembra 2020 o 10:23
Čas čítania 0:47
Daniel Mikolášik

Instagram a Messenger majú v Európe vypnuté niektoré funkcie. Nálepky, prezývky či album zdieľaných fotografií nenájdeš

Diskutovať
2
Uložiť Uložené

Okrem toho sú deaktivované ankety, AR filtre, indikátor písania či náhľadové obrázky pri posielaní linkov.

Facebook v rámci Európy vypol niekoľko funkcií v Messengeri a Instagrame. Užívateľov tým informoval notifikáciou. „Niektoré funkcie nebudú dostupné. Dôvodom je dodržiavanie nových pravidiel pre četovacie služby v Európe. Pracujeme na ich obnovení.“ v tomto znení prišla notifikácia všetkým používateľom v rámci Európy.

Odporúčané
10 aplikácii, ktoré si mal mať už dávno v mobile. Uľahčia i spríjemnia ti každodenný život 10 aplikácii, ktoré si mal mať už dávno v mobile. Uľahčia i spríjemnia ti každodenný život 21. decembra 2020 o 10:30

Ako informuje The Verge, Facebook však nijako nekonretizoval, ktoré funkcie a ako dlho budú vypnuté. Dočasné zamedzenie má súvis s prísnymi GDPR pravidlami. Facebook sa neskôr k situácii vyjadril na svojich stránkach pre vývojárov.

„V snahe vyhovieť novým pravidlám ochrany súkromia v Európe robíme zmeny, ktoré sa dotknú niektorých vývojárov a firiem využívajúcich Messenger API. Od 16. decembra nebude niekoľko Messenger API dostupných pre vývojárov a európske firmy, ako ani pre ľudí v Európe, ktorí sa spájajú s firmami na celom svete,“ upozornila sociálna sieť.

Messenger
Zdroj: Messenger

Používateľom prestali fungovať napríklad posielanie nálepiek v Instagrame, AR filtre, prezeranie si zdieľaných fotiek a dokumentov v Messengeri aj na Instagrame, vytváranie ankiet alebo prezývky v Messengeri, indikátor písania či náhľadové obrázky pri posielaní linkov.

„V dôsledku týchto zmien nebudú niektoré možnosti zacielenia dostupné pre inzerentov v Európe a pre kampane smerujúce do Európy. Inzerenti už nebudú môcť vytvárať vlastné publiká so zapojením na základe ľudí, ktorí poslali správu obchodného profilu stránky alebo Instagramu,“ píše Facebook.

Domov
Zdieľať
Diskusia