Svetlo sveta uzrel nový videoklip z albumu Stokár od Frayera Flexkinga.
Rytmus sa nedávno po publikácii reklamy pre značku predávajúcu elektrické zubné kefky dostal pod paľbu kritiky. Už tradične odpovedal na negatívne reakcie fanúšikov po svojom – na dovolenke sledovateľom ukazoval, že si ju mohol zaplatiť aj vďaka tomu, že dlhodobo spolupracuje s komerčnými partnermi.
V dnešnej novinke s názvom Nehehe zároveň upozorňuje, že v minulosti mal podobných a často aj oveľa väčších reklám viacero a verejnosť ani nepadalo, aby spustila takú vlnu kritiky. Samotná skladba však nevznikla s účelom vysvetľovať Slovákom svoje kroky, skôr sa pobaviť na tých, ktorým raperi zvyknú hovoriť „ovce“.
K tomuto obsahu máš prístup zadarmo
Vyber si jednu z možností a pokračuj v čítaní.