Po 4 rokoch od predstavenia radu 5 siedmej generácie prichádza na scénu faceliftované vyhotovenie.
BMW si pre nás pripravilo modernizáciu radu 5. Ukázalo sa, že zmeny sú viac-menej len v detailoch. Na druhú stranu si povedzme, že súčasné vyhotovenie päťky (na trhu od roku 2016) je naďalej veľmi vyvážené a moderné a príliš veľkú modernizáciu ani nepotrebuje. Predpoklady sa ale naplnili, a preto facelift pristúpil hlavne na rozsiahlu elektrifikáciu.
Opticky modernizácia zaručuje ostrejšie tvarované predné svetlomety s pozmenenou grafikou. Žiaľ, povestné kruhové Angel Eyes sa začínajú čoraz viac vytrácať. Namiesto nich aj tu evidujeme svetelný podpis do písmena "L", čím sa 5-ka spredu viac priblížila novej 3-ke.
Na výber sú 3 stupne predných svetiel – základne full-LED svetlomety, príplatkové adaptívne Matrix LED svetlá a napokon laserová technológia BMW Laserlight.
Väčšinu z nás poteší skutočnosť, že facelift radikálnou mierou nezväčšil masku, teda ikonické ľadvinky. Tie ostali takmer rovnako veľké, sú však o čosi ostrejšie a hranatejšie tvarované. Viac tak sekundujú úplne novým predným nárazníkom, ktoré vo všeobecnosti 5-ku citeľne priostrili. Decentne zmenené sú aj zadné svetlá, nárazník, do ponuky sa začlenili nové odtiene karosérie a disky kolies.
V kokpite je všetko takmer po starom. Pred vodičom sú voliteľné 12,3" digitálne budíky v rámci systému BMW Live Cockpit Professional, zatiaľ čo uprostred palubovky je 12,3" displej infotainmentu BMW Operating System 7.0. Štandardom je po novom Apple CarPlay/Android Auto, vylepšená plejáda asistenčných systémov, 2-zónová klimatizácia či množstvo tlačidiel s čiernou povrchovou úpravou. Zaujímavosťou je, že po novom je možné priplatiť za M-kové sedadlá, ktoré boli doposiaľ výhradne len vo vrcholnej M5-ke.