Značka už, podľa všetkého, pochopila, že prezentovať výhradne chudé modelky ako ideál krásy asi nebude správna a zodpovedná cesta.
Značka spodného prádla Victoria's Secret sa rozhodla do kampane po prvýkrát v histórii zapojiť aj plus-size modelku s veľkosťou oblečenia 44 v európskom číslovaní.
Pravdepodobne už druhá najobľúbenejšia značka po Fenty x Savage od Rihanny má za sebou turbulentný rok 2019, dokonca sa nekonala ani pravidelná módna prehliadka. Zároveň odišiel aj šéf marketingu, ktorému sa nepáčilo, že značka spolupracuje s transgender modelkou.
Aktuálne máme možnosť vidieť, že sa v rámci spolupráce Victoria's Secret a Bluebella na propagačných materiáloch objavuje aj plus-size modelka, čo doteraz nebolo zvykom. Otvorene za to kritizovala prestížnu značku aj Rihanna, ktorá je známa tým, že jej spodná bielizeň Savage x Fenty podporuje ženy všetkých tvarov a veľkostí.
Nová tvár Ali Tate Cutler je tak náznakom, že aj VS už pociťuje spoločenskú zodpovednosť a nechce verejnosti ako ideál ženskej krásy prezentovať len vychudnuté modelky. V rozhovore pre E! plus-size modelka prezradila svoje pocity: „Myslím si, že značka ide správnym smerom, keď počúva publikum, ktoré si vyžiadalo, že chce vidieť viac žien rôznych tvarov a veľkostí.“
Pozrite si tento príspevok na Instagrame