Ed Razek už minulý rok pobúril ľudí svojimi vyjadreniami.
Značka Victoria's Secret nezažíva najlepšie obdobie. Minuloročná módna prehliadka zaznamenala historicky najmenší počet divákov pri televíznych obrazovkách, značka zatvárala svoje prevádzky a najlepšie na tom neboli ani tržby, upozornil The Guardian.
Pred koncom roku 2018 stihol vtedajší šéf marketingu spoločnosti Ed Razek v rozhovore pre Vogue pobúriť verejnosť, keď vyhlásil, že transsexuálne modelky nemajú na prehliadke Victoria's Secret čo hľadať.
Veľmi podobne okomentoval aj prípadnú prítomnosť plus-size modeliek na slávnom móle, vraj sa na takéto ženy nechce nikto pozerať. Svoje slová potom v ospravedlnení označil za necitlivé.
⚠Business Insider has reported that Ed Razek, the chief marketing officer of Victoria's Secret parent company L brands and the mastermind behind the Victoria's Secret Fashion Show, has resigned. Razek has reportedly been planning to retire since August (1/4) pic.twitter.com/0vsRivxiyT
— Victoria's Secret (@vsactu) 6. srpna 2019
Keď brazílska modelka Valentina Sampaio pred pár dňami oznámila, že dostala príležitosť spolupracovať so značkou Pink pod hlavičkou Victoria's Secret, Razek podal výpoveď. Verejnosť o tom informoval šéf materskej spoločnosti L Brands Leslie Wexner, ale odchod muža číslo jeden na marketingovom oddelení už nikto okomentovať nechcel.
V roku 2019 sa pritom nebude konať ani tradičná módna prehliadka Victoria's Secret. Značka chce jej koncept údajne premyslieť a zreformovať, aby podujatie nebolo hypersexualizované a plné výlučne štíhlych modeliek.