Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
22. marca 2019, 17:21
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

Ženy, kričte pri orgazme svoje meno. Odvážna reklama na ženskú sexuálnu pomôcku vzbudila veľa pozornosti

ZAUJÍMAVOSTI ORGAZMUS
Uložiť Uložené

Kanadská firma sa nebála odvážneho billboardu.

Spoločnosť WOW Tech Group vyrába sexuálne pomôcky pre ženy. Jej marketingová manažérka Stephanie Keating sa vždy riadili nepísaným pravidlom, že takéto výrobky nemajú čo hľadať na reklamných plochách ako billboardy a plagáty, ale ako upozornil portál Adweek, tentoraz zmenila názor.

So svojimi kolegami vymysleli nápis, pomocou ktorého sa zo zdanlivo nevinnej reklamy stal obrovský marketingový hit šíriaci sa vďaka internetu po celom svete, píše agentúra Focus Agency.

Ženy, kričte pri orgazme svoje vlastné meno. Odvážna reklama na ženskú sexuálnu pomôcku vzbudila veľa pozornosti
Ženy, kričte pri orgazme svoje vlastné meno. Odvážna reklama na ženskú sexuálnu pomôcku vzbudila veľa pozornosti Zdroj: The Garden

Rozhodli sa v spolupráci s reklamnou agentúrou The Garden spropagovať svoju hračku Womanizer, aj keď podľa skúseností Stephanie Keating sa nestáva často, že by boli predajcovia reklamnej plochy nadšení z podobných kampaní.

Billboard preto umiestnili na kraj kanadskej diaľnice pri Toronte a nápis na ňom zatiaľ zožal taký veľký úspech, že výrobok plánujú s rôznymi novými variantmi propagovať aj v roku 2020. WOW Tech Group tvrdí, že nejde len o snahu šokovať a spropagovať svoj produkt, ale znormalizovať tému sexuálnych pomôcok pre ženy v spoločnosti.

Domov
Zdieľať
Diskusia