Kanadská firma sa nebála odvážneho billboardu.
Spoločnosť WOW Tech Group vyrába sexuálne pomôcky pre ženy. Jej marketingová manažérka Stephanie Keating sa vždy riadili nepísaným pravidlom, že takéto výrobky nemajú čo hľadať na reklamných plochách ako billboardy a plagáty, ale ako upozornil portál Adweek, tentoraz zmenila názor.
So svojimi kolegami vymysleli nápis, pomocou ktorého sa zo zdanlivo nevinnej reklamy stal obrovský marketingový hit šíriaci sa vďaka internetu po celom svete, píše agentúra Focus Agency.
Rozhodli sa v spolupráci s reklamnou agentúrou The Garden spropagovať svoju hračku Womanizer, aj keď podľa skúseností Stephanie Keating sa nestáva často, že by boli predajcovia reklamnej plochy nadšení z podobných kampaní.
Billboard preto umiestnili na kraj kanadskej diaľnice pri Toronte a nápis na ňom zatiaľ zožal taký veľký úspech, že výrobok plánujú s rôznymi novými variantmi propagovať aj v roku 2020. WOW Tech Group tvrdí, že nejde len o snahu šokovať a spropagovať svoj produkt, ale znormalizovať tému sexuálnych pomôcok pre ženy v spoločnosti.