Spoločnosť Hasbro už musela reagovať na kritiku.
Hru Monopoly hrávali už naši rodičia, hrávame ju my a hrávať ju budú aj naše deti. Spoločenská hra si udržiava svoju popularitu, z času na čas sa spojí s rôznymi značkami a vytvorí limitovanú edíciu, ktorá sa okamžite vypredá, a najnovšie si začala uťahovať z mileniálov.
Firma Hasbro zastrešujúca Monopoly nechala vyrobiť verziu pre mileniálov, v ktorej si často trefne uťahuje z dnešného spôsobu života najmä mladých ľudí. Už na obale hry nájdeš symboly vegánstva, bicyklov či kávy v plastovom pohári, čím Monopoly narážajú na to, čo majú mileniáli najradšej.
Hneď pod nápisom Monopoly na obale nájdeš vetu „Zabudni na nehnuteľnosti, aj tak si ich nemôžeš dovoliť,“ čím sa Hasbro zrejme vysmieva faktu, že študenti a mladí ľudia často končia v dlhoch a ceny nehnuteľností vyrástli za posledné roky tak vysoko, že si mládež jednoducho nemôže dovoliť minúť toľko peňazí na byt alebo dom.
Tvorcovia vymysleli aj vtipnú zmenu pravidiel. V hre nenájde veľa peňazí, ale zbieraš prevažne „Experience Points“, čiže skúsenostné body za návštevu najzaujímavejších destinácií.
Hráči hľadajú nové miesta, kde môžu jesť, nakupovať a relaxovať, po hre sa namiesto tradičných figúrok pohybujú pomocou emodži, fotoaparátu, bicykla či hashtagu a v hre nájdeš aj avokádo. Pomocou kartičiek na hracej ploche sa majú hráči snažiť zapojiť do fungovania komunity.
Hasbro myslelo takmer na všetko. Na webe predáva Monopoly pre mileniálov za 19,82 dolára, čím naráža na rok 1982, ktorý mnohí považujú za rok narodenia prvých členov mileniálov.
Na hru sa už zniesla vlna kritiky zo strany mladých ľudí, ale veľmi rýchlo sa vypredáva, takže záujem o zbieranie najlepších zážitkov a nie majetku očividne existuje. Spoločnosť všetkým odkázala, že ide len o nevinný vtip a poukazovanie na nekonečné zovšeobecňovania, ktoré si musia mileniáli v živote vypočuť.