Žiadal, aby mu sedadlo vymenili, pretože chce sedieť pri okne.
Cestovanie lietadlom môže byť oveľa príjemnejšie, ak človek sedí pri okne. Väčšina mladých Slovákov nemíňa zbytočné peniaze na poplatky za výber miesta v nízkonákladových spoločnostiach, a tak sa musíme uspokojiť so sedadlami, ktoré nám automaticky vyberie systém.
Ak nás usadí pri okne, chvíľku sa vysmievame svojim kamarátom sediacim v strede, ale miesto pri okne nie je vždy najväčšia výhra. Zatiaľ čo o rozmiestnení okien v lietadle rozhoduje výrobca, samotné aerolinky majú možnosť povedať, kde konkrétne budú umiestnené sedadlá.
Dnes už môžeš zabudnúť na to, že každý rad je perfektne umiestnený podľa okna, keďže letecké spoločnosti sa snažia do svojich strojov napchať čo najviac sedadiel.
窓が無い座席だったので隣のお兄さんがさんにクレームをつけたら、上空の景色書いて貼り付けてくれたwww pic.twitter.com/FJv6kJnwnD
— こぉ↑すけ@しおりおし (@kooo_TmS_suke) 5. listopadu 2018
Smutný a nahnevaný zostal jeden nemenovaný pasažier v Japonsku, ktorý sa celý čas tešil na svoje sedadlo pri okne. Po príchode do lietadla zostal zaskočený, pretože vedľa sedadla nemal žiadne okno, ale iba ničím neprerušenú stenu.
Od letušky začal okamžite žiadať, aby ho presunula do druhého radu, pretože on mal zarezervované miesto pri okne a nezaujíma ho, že občas technické parametre jednoducho nepustia.
Možno mu pri rezervácii mohla aerolinka oznámiť, že okno v konkrétnom rade neexistuje, avšak ktovie, či by mu to pomohlo. Letušky obťažoval svojím sťažovaním tak intenzívne, až jedna vymyslela spôsob, ako ho uzemniť.
Vytiahla prázdny papier, nakreslila naň obrysy okna spoločne s oblohou či oblakmi, a mužovi ho nalepila priamo vedľa hlavy. Letušky mu miesto nemohli vymeniť, veď keby to bolo možné, tak ho presadia čo najskôr, aby zbytočne nemal nepríjemné poznámky, ale ak to nešlo, tak sa skutočne vynašli. Muž odrazu technicky pri okne naozaj sedel, a preto nemal nárok na to, aby na čokoľvek nadával.