Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
7. septembra 2018, 16:16
Čas čítania 0:00
Vladimír Baško

Balenciaga spustila predaj kolekcie s humanitárnou organizáciou, ktorá je schopná zachraňovať životy po celom svete

MÓDA BALENCIAGA
Uložiť Uložené

Časť z ceny jednotlivých produktov poputuje na účet WFP, ktorý má za cieľ ukončiť hladovanie po celom svete do roku 2030.

Ešte začiatkom marca tohto roku predstavil Demna Gvasalia kolekciu značky Balenciaga na jeseň/zimu 2018, ktorej súčasťou sú kúsky v spolupráci s World Food Programme. WFP je celosvetová humanitárna organizácia, ktorá si za cieľ určila ukončiť hlad a zabezpečiť jedlo pre celý svet do roku 2030.

Kúsky sú už konečne v predaji, a pokiaľ si čosi z ich spoločnej kolekcie zakúpiš do 1. februára budúceho roka, 10% z ich ceny Balenciaga automaticky odošle na účet WFP. Ak si teda kúpiš napríklad šiltovku, umožníš WFP odovzdať až 200 balíkov vysoko energetických buchtičiek do krajín tretieho sveta,ktoré trpia hladomorom a nedostatkom výživy.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Balenciaga (@balenciaga) on

Okrem toho značka podporila World Food Programme sumou 250 000 amerických dolárov, čo nie je vôbec málo. Je skvelé sledovať také vplyvné a populárne meno ako sa zaujíma o svetovú spoločnosť a dopomáha zachraňovať životy. Mnohé ostatné značky by si mohli zobrať príklad. 

Domov
Zdieľať
Diskusia