Časť z ceny jednotlivých produktov poputuje na účet WFP, ktorý má za cieľ ukončiť hladovanie po celom svete do roku 2030.
Ešte začiatkom marca tohto roku predstavil Demna Gvasalia kolekciu značky Balenciaga na jeseň/zimu 2018, ktorej súčasťou sú kúsky v spolupráci s World Food Programme. WFP je celosvetová humanitárna organizácia, ktorá si za cieľ určila ukončiť hlad a zabezpečiť jedlo pre celý svet do roku 2030.
Kúsky sú už konečne v predaji, a pokiaľ si čosi z ich spoločnej kolekcie zakúpiš do 1. februára budúceho roka, 10% z ich ceny Balenciaga automaticky odošle na účet WFP. Ak si teda kúpiš napríklad šiltovku, umožníš WFP odovzdať až 200 balíkov vysoko energetických buchtičiek do krajín tretieho sveta,ktoré trpia hladomorom a nedostatkom výživy.
View this post on Instagram
Okrem toho značka podporila World Food Programme sumou 250 000 amerických dolárov, čo nie je vôbec málo. Je skvelé sledovať také vplyvné a populárne meno ako sa zaujíma o svetovú spoločnosť a dopomáha zachraňovať životy. Mnohé ostatné značky by si mohli zobrať príklad.