Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
6. septembra 2018, 21:01
Čas čítania 0:00
Daniel Mikolášik

Značka Burberry končí s pravou kožušinou a taktiež aj so spaľovaním nepredaného oblečenia

MÓDA BURBERRY
Uložiť Uložené

Britský módny gigant čelil obrovskej kritike po tom, čo oznámil, že spálil nepredané oblečenie za 32 miliónov eur. Teraz sa snaží napraviť renomé.

Ešte pred nedávnom sme ťa informovali o tom, že luxusná high fashion značka z Veľkej Británie s populárnym károvaným vzorom spálila nepredané oblečenie v hodnote 32 miliónov eur len kvôli udržiavaniu exkluzivity a dbaniu na obmedzený prístup k svojim výrobkom. Hoci bol údajne proces zbavenie sa zvyšných módnych kúskov priateľský k životnému prostrediu, verejnosť tento fakt pobúril a spoločnosť Burberry musela čeliť obrovskej kritike.

Značka sa teraz však snaží napraviť svoje renomé a preukázať sociálnu a environmentálnu zodpovednosť tým, že už viac nebude nadbytočné oblečenie páliť a navyše má v pláne skoncovať s výrobou produktov z pravej kožušiny. Opätovne začala používať, opravovať, darovať či recyklovať nepredaný tovar a naďalej v tom chce aj pokračovať.

Oficiálny dodávateľ šiat pre britskú kráľovnú Alžbetu II. Burberry sa rovnako rozhodol nasledovať svojich kolegov z módnej brandže, ako sú Versace, Gucci alebo Stella McCartney, a natrvalo tak prestať používať vo svojich kolekciách pravé kožušiny. To sa týka napríklad aj srsti líšky, norky, králika či medvedíka čistotného.

Odporúčané
FOTO: V novej kampani Burberry hviezdi Skepta či Raheem Sterling. Daniel Lee značku konečne vrátil Britom   FOTO: V novej kampani Burberry hviezdi Skepta či Raheem Sterling. Daniel Lee značku konečne vrátil Britom 8. februára 2023, 15:30

Spoločnosť taktiež započala spoluprácu s luxusnou firmou zameranou na trvalo udržateľný tovar Elvis & Kresse, ktorá by mala po dobu najbližších 5 rokov zo 120 ton kožených odrezkov vyrobiť úplne nové produkty. Rovnako tak založila skupinu s názvom Burberry Material Futures Research Group, ktorá by mala vyvíjať nové, trvalo udržateľné materiály v spolupráci s Kráľovskou akadémiou umenia (Royal College of Art).

 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Burberry (@burberry),

Domov
Zdieľať
Diskusia