Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
20. júla 2018, 10:51
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

Burberry spálilo oblečenie za 32 miliónov eur, aby sa nepredávalo v zľavách. Svoju exkluzivitu musí značka udržiavať radikálne

MÓDA BURBERRY
Uložiť Uložené

Známa prémiová značka musí dbať na obmedzený prístup ku svojim výrobkom.

Za exkluzivitu sa platí a v módnom priemysle je dôležitosť obmedzenej dostupnosti luxusných značiek ešte dôležitejšia. Na verejnosť preto prenikli informácie o tom, že známa značka Burberry za minulý rok spálila oblečenie, doplnky či parfémy za viac než 32 miliónov eur.

Značka v posledných rokoch postupne opäť budovala svoju exkluzivitu po tom, čo v minulosti výrobcovia falošného oblečenia používali Burberry na akýchkoľvek produktoch. Podobne ako luxusní výrobcovia hodiniek, aj známa značka musela zabrániť tomu, aby sa jej výrobky dostali na trh vo výrazných zľavách. Hrozbu predstavovala aj prípadná krádež, ktorá by reputáciu značky znehodnotila ešte viac.


Spoločnosť vo svojom vyhlásení uviedla, že pri pálení oblečenia dokázala zachytiť samotnú vyprodukovanú energiu, a tak bol celý proces priateľský ku nášmu životnému prostrediu. Svojich produktov sa zbavujú zodpovedným spôsobom a snažia sa využiť stratenú hodnotu spálených produktov vo svoj prospech. Výraznejšie spaľovanie výrobkov vysvetlila značka Burberry so slovami, že po podpísaní novej zmluvy s firmou Coty na výrobu nových parfémov sa musela zbaviť aj starých parfémov za viac ako 11 miliónov eur.

Odporúčané
FOTO: V novej kampani Burberry hviezdi Skepta či Raheem Sterling. Daniel Lee značku konečne vrátil Britom   FOTO: V novej kampani Burberry hviezdi Skepta či Raheem Sterling. Daniel Lee značku konečne vrátil Britom 8. februára 2023, 15:30

Značka samozrejme nechce, aby sa jej nepredané produkty dostali do rúk kohokoľvek, pretože inak by nemalo zmysel žiadne udržiavanie exkluzivity. Keby nosil doplnky od Burberry každý priemerný Slovák, spoločnosť by si nemohla účtovať také vysoké ceny a rýchlo by stratila svoje postavenie na trhu.

Domov
Zdieľať
Diskusia