Spoločnosť Bodyform na Grand Prix bodovala s nezvyčajnou reklamou.
Polovicu ľudskej populácie tvoria ženy, ktorých obrovskú časť života sprevádza práve menštruácia. Aj napriek tomu je táto téma v našej spoločnosti stále tak trošku tabu. Výnimkou nie sú ani reklamy. V spotoch predávajúcich vložky či iné výrobky súvisiace s menštruáciou sú vždy zobrazené pred použitím, nepripomínajúc tak nepríjemné pocity, ktoré ženy pri menštruácii zažívajú.
Krvavú vložku skrátka v telke či na YouTube len tak neuvidíš, výrobcovia sa ich stránia. Firma Bodyform sa však rozhodla, že s idealizovaním menštruácie prestane a v spolupráci s agentúrou AMV BBDO London vytvorili obrovskú reklamnú kampaň, v ktorej prostredníctvom bilboardov, reklamných spotov či dokonca rozhovorov so známymi osobnosťami dali jasne najavo, že krv k menštruácii patrí. Odvážna kampaň Blood Normal si dokonca odniesla aj výhru z Grand Prix v Cannes v kategórii Glass Lions. Obrovská kampaň v štyroch krajinách dosiahla 4,5 milióna impresií, pričom sa najikonickejším stal tento spot.