Podľa kórejského vývojára by sa mali ľudia vlastniaci iPhone konečne pohnúť ďalej.
Až vtedy sa konečne používatelia iPhonov pohnú ďalej, keď sa rozhodnú prestúpiť na loď menom Samsung. Teda aspoň takto to vidí kórejský gigant v reklame s názvom "Moving on". Samsung je veľmi dobre známy svojimi uštipačnými reklamami, ktoré sú z drvivej väčšiny adresované práve kalifornskému jabĺčku. Možno si ešte spomínaš na jednu pol roka starú s názvom "Growing up", kde si brali na mušku najväčšie nedostatky iPhonov v ich desaťročnej histórii.
Tentokrát sa ale juhokórejský vývojár opäť vyfarbil. V krátkom spote si uťahuje z konkurenčnej spoločnosti Apple a porovnáva výkon a plynulosť systému svojej súčasnej vlajkovej lode Galaxy S9+ so skoro štvorročným iPhonom 6. Mnohí pobúrení používatelia Apple len neveriacky kývu hlavou a nechápu, ako to môže Samsung myslieť vážne.
V hlavnej úlohe je žena cestujúca lietadlom so svojím "šestkovým" iPhonom, ktorý má na prvý pohľad značné problémy so systémovou odozvou. V ďalších scénach spotu môžeme vidieť hlavnú protagonistku v rôznych situáciách, v ktorých by sa jej darilo určite lepšie, ak by jej telefón reagoval rýchlo. V závere jej predavač v Apple Store odporúča vymeniť batériu alebo aktualizovať systém.
Samsung týmto "aktualizovaním systému" odkazuje na výmenu smartfónu za Galaxy S9.