Producenti nechcú nechať nič na náhodu. Bude z ich filmu hit?
Ready Player One je určite veľmi očakávaným titulom, s ktorým sa spájajú nemalé ambície. Režíruje legendárny Steven Spielberg a hoci jeho posledné filmy nepatria medzi kasové trháky, tentokrát je trochu istený aj obľúbeným sci-fi románom od Ernesta Clinea.
Fanúšikovia si teda jeho prevedenie na plátno zrejme ujsť nenechajú. Zdá sa, že Warner Bros. nechce nič podceniť a do kampane naozaj štedro investuje. Ready Player One sa totiž stal najdrahším propagovaným blockbusterom za posledný februárový týždeň.
Len za tento čas totiž Warnerovci do televíznych reklám a spotov naliali viac než 9 miliónov dolárov. Dovedna reklama cieli na 70 amerických staníc a 13 zahraničných, čo snímku robí v časovom horizonte od 19-25 februára (únor) 2018 najdrahšou, čo sa týka kampane.
Tesne za Ready Player One je potom thriller Red Sparrow s Jennifer Lawrence, do ktorého 20th Century Fox vrazilo na propagáciu celkovo 9,4 miliónov. Tretie miesto má Pacific Rim: Uprising od Universalu s čiastkou 8,19 miliónov. Uvidíme, či sa investícia štúdiu aj naozaj vráti.
Ready Player One môže výrazne ťažiť z nostalgie popkultúry 80./90. rokov, nepochybne sa teda dočkáme viacerých odkazov na slávne filmy či videohry. Budeme však veľmi zvedaví, či sa Spielbergovi podarí pod všetkými tými atrakciami vyrozprávať aj naozaj strhujúci príbeh. Čo myslíte vy?