Obchodná sieť John Lewis opäť prišla s dojímavou reklamou. Vynaložila na ňu milióny.
Veľké spoločnosti neváhajú do svojich reklamných kampaní investovať množstvo peňazí. Mimoriadne dôležitým obdobím sú pre ne v tomto smere prichádzajúce vianočné sviatky. Veľké očakávania každý rok smerujú hlavne k briskému obchodnému reťazcu John Lewis.
Je totiž známe, že John Lewis na reklamách nešetrí a vždy ohúri niečím originálnym. Vďaka tomu sú nielen príjemné, zábavné, ale aj dojemné a zapamätateľné. Veď ešte stále máme v živej pamäti psa Bustera, ktorý si zaskákal na trampolíne v minuloročnej vianočnej kampani.
V rámci tej tohtoročnej sa rozhodol reťazec vsadiť na príšerku Moz. Obrie, no zároveň roztomilé monštrum sa stane najlepším priateľom 7-ročného chlapca. Po nociach sa spolu hrajú bez toho, aby o tom mali rodičia najmenšie tušenie. Lenže Moz si uvedomuje, že chlapček Joe musí vyrastať bez neho, a preto si pre neho nachystá rozlúčkový darček. Ten dostane malý Joe pod stromček.
„Tohtoročná vianočná kampaň prináša silu detskej predstavivosti a radosť z veľkých priateľstiev. Príbeh Moza a Joea je čarovný a zahreje pri srdci,“ vysvetlil za John Lewis Craig Inglis. Spoločnosť vynaložila na reklamu 7 miliónov libier, čo je v prepočte takmer 8 miliónov eur. Réžie sa ujal Michel Gondry, režisér slávneho filmu Večný svit nepoškvrnenej mysle.