Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
10. novembra 2017, 18:22
Čas čítania 0:00
Radka T.

Najočakávanejšia vianočná reklama od John Lewis je konečne tu. Hlavnou hviezdou je roztomilé chrápajúce monštrum

ZAUJÍMAVOSTI JOHN LEWIS
Uložiť Uložené

Obchodná sieť John Lewis opäť prišla s dojímavou reklamou. Vynaložila na ňu milióny.

Veľké spoločnosti neváhajú do svojich reklamných kampaní investovať množstvo peňazí. Mimoriadne dôležitým obdobím sú pre ne v tomto smere prichádzajúce vianočné sviatky. Veľké očakávania každý rok smerujú hlavne k briskému obchodnému reťazcu John Lewis.

Je totiž známe, že John Lewis na reklamách nešetrí a vždy ohúri niečím originálnym. Vďaka tomu sú nielen príjemné, zábavné, ale aj dojemné a zapamätateľné. Veď ešte stále máme v živej pamäti psa Bustera, ktorý si zaskákal na trampolíne v minuloročnej vianočnej kampani.

V rámci tej tohtoročnej sa rozhodol reťazec vsadiť na príšerku Moz. Obrie, no zároveň roztomilé monštrum sa stane najlepším priateľom 7-ročného chlapca. Po nociach sa spolu hrajú bez toho, aby o tom mali rodičia najmenšie tušenie. Lenže Moz si uvedomuje, že chlapček Joe musí vyrastať bez neho, a preto si pre neho nachystá rozlúčkový darček. Ten dostane malý Joe pod stromček.

„Tohtoročná vianočná kampaň prináša silu detskej predstavivosti a radosť z veľkých priateľstiev. Príbeh Moza a Joea je čarovný a zahreje pri srdci,“ vysvetlil za John Lewis Craig Inglis. Spoločnosť vynaložila na reklamu 7 miliónov libier, čo je v prepočte takmer 8 miliónov eur. Réžie sa ujal Michel Gondry, režisér slávneho filmu Večný svit nepoškvrnenej mysle. 

Domov
Zdieľať
Diskusia