Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
4. septembra 2017, 22:10
Čas čítania 0:00
Martin Mičuda

Novučičká RS5-ka vyzvala v šprinte aj o triedu vyššiu konkurenciu. Uspela proti M5 a AMG E 63?

TECH
Uložiť Uložené

Papierovo nerovnocenný súboj s (relatívne) prekvapivým výsledkom.

Nie je tomu tak dávno, čo Mat Watson z Carwow pri príležitosti príchodu nového Audi RS5 postavil bok po boku troch najväčších konkurentov strednej triedy. Už pred samotným štartom šprintu bolo jasné, že pohon quattro urobí svoje a svojich rivalov najmä v prvých metroch vo veľkom potrápi. Aj sa tak stalo. Dnes tu máme už ďalší obdobný pretek z jeho dielne, kde 450-koňové kupé z Ingolstadtu vyzvalo o triedu väčšie exkluzivitky. Na štartovnej čiare sa tak ukázalo 600-koňové BMW M5 v oslavnej edícii 30 Jahre a napokon 612-koňový Mercedes-AMG E 63 S. Papierovo veľmi nerovnocenný súboj opäť priniesol zaujímavý výsledok, i keď aj tentokrát bol kameňom úrazu odlišný pohon - vrcholná M5-ka, v tejto dobe už predošlej generácie, sa totiž spoliehala len na zadný pohon, no ako je vidieť na videu, i sám Mat Watson mal čo robiť, aby skrotil 600 koní na zadku. Takže, už chápete, prečo aj BMW prichádza s pohonom všetkých štyroch kolies? Apropo, odpoveď nájdete aj v konkurenčnej E63-ke, ktorá si s pohonom 4Matic+ podala konkurentov ako predjedlo.

Domov
Zdieľať
Diskusia