Papierovo nerovnocenný súboj s (relatívne) prekvapivým výsledkom.
Nie je tomu tak dávno, čo Mat Watson z Carwow pri príležitosti príchodu nového Audi RS5 postavil bok po boku troch najväčších konkurentov strednej triedy. Už pred samotným štartom šprintu bolo jasné, že pohon quattro urobí svoje a svojich rivalov najmä v prvých metroch vo veľkom potrápi. Aj sa tak stalo. Dnes tu máme už ďalší obdobný pretek z jeho dielne, kde 450-koňové kupé z Ingolstadtu vyzvalo o triedu väčšie exkluzivitky. Na štartovnej čiare sa tak ukázalo 600-koňové BMW M5 v oslavnej edícii 30 Jahre a napokon 612-koňový Mercedes-AMG E 63 S. Papierovo veľmi nerovnocenný súboj opäť priniesol zaujímavý výsledok, i keď aj tentokrát bol kameňom úrazu odlišný pohon - vrcholná M5-ka, v tejto dobe už predošlej generácie, sa totiž spoliehala len na zadný pohon, no ako je vidieť na videu, i sám Mat Watson mal čo robiť, aby skrotil 600 koní na zadku. Takže, už chápete, prečo aj BMW prichádza s pohonom všetkých štyroch kolies? Apropo, odpoveď nájdete aj v konkurenčnej E63-ke, ktorá si s pohonom 4Matic+ podala konkurentov ako predjedlo.