Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
6. júna 2017, 16:00
Čas čítania 0:00
Vladimír Baško

Lidl uvedie do predaja kolekciu oblečenia navrhnutú modelkou Heidi Klum. Spúšťajú tiež pravidelné týždne módy

MÓDA
Uložiť Uložené

Obchodný reťazec nezaspáva na vavrínoch a pre svojich spotrebiteľov prichystal ďalšiu bombu.

Iba koncom minulého roka predstavil obchodný reťazec Lidl kolekciu vlasovej techniky od Paris Hilton, a teraz prichádza s ďalším skutočne veľkým menom. Kolekciu oblečenia totiž vložili do rúk jednej z najslávnejších modeliek súčasnosti Heidi Klum. Čisto nemecká spolupráca sa do predaja dostane ešte v tomto roku v rámci povestných "týždňov". Tie budú niesť názov "Lidl Fashion Week“ a počas jednotlivých termínov budú ponúkať na svoje pomery luxusnejšie oblečenie. Tie by sa mali uvádzať niekoľkokrát do roka a kolekciu Heidi Klum predstaví prvý z nich.

Spolupráca však nie je iba o prepožičaní svojho exkluzívneho mena. Módna ikona navrhuje pre diskont svoje vlastné kúsky a podľa jej vlastných slov ju teší možnosť takto sa realizovať. Lidl sa vyjadril, že pôjde o ich najluxusnejší tovar, aký kedy svojim spotrebiteľom ponúkli. Spoločná kolekcia sa dostane do predajní v celej Európe, i v plánovaných obchodoch v USA.

Nemecký reťazec diskontných predajní je aktuálne tým najväčším v Európe a na vavrínoch v žiadnom prípade nezaspáva. Už o pár dní otvorí svoju prvú pobočku v Spojených štátoch amerických, v dohľadnej dobe by ich malo byť dvadsať, a do konca tohto roku ich za oceánom plánuje až sto. V posledných rokoch totiž Lidl zapracoval na luxusnom tovare a okrem módy do svojej špeciálnej ponuky zahrnul napríklad i homáre a obdobné potraviny. Takýmto spôsobom si chce získať i vyššiu klientelu.

Domov
Zdieľať
Diskusia