Portugalská hviezda a americký športový gigant dospeli k dohode, akú by neodmietol nikto.
Štvornásobný najlepší futbalista planéty Cristiano Ronaldo sa môže tešiť na obrovský obnos financií aj po skončení svojej aktívnej hráčskej kariéry. Dôvodov na to je hneď niekoľko, od investícií v rôznych sektoroch, modelingových aktivít až po doživotnú spoluprácu so značkou Nike. Azda najlukratívnejší sponzorský kontrakt v histórii športu bol dotiahnutý do úspešného konca ešte v priebehu decembra 2016, ale oficiálne sa všetko potvrdilo len včera.
Hviezdny zakončovateľ v službách Realu Madrid si danú, mimoriadne cennú zmluvu nevyslúžil len svojimi výkonmi na ihrisku, ale aj schopnosťou "predať sa" skrz sociálne siete. Znie to síce až neuveriteľne, ale súčet fanúšikov Cristiana Ronalda na Facebooku, Instagrame a Twitteri presahuje 262 miliónov, čo už nie je zrovna najmenší záber. Dobre to vie samozrejme aj americký výrobca so sídlom v Oregone, ktorý s kapitánom portugalskej reprezentácie spolupracuje v podstate už od začiatku jeho profesionálnej kariéry. Zo strany Nike sa ale určite nejedná o nepremyslený krok, skôr naopak, keďže podľa analýz Business Insider sa miliardová investícia spoločnosti vráti o priblížne 2 roky.
Len za minulý rok Cristiano publikoval takmer 350 príspevkov, na ktorých sa vyskytovalo všetkým známe logo alebo označenie a tie spoločne vyvolali závratných 477 miliónov interakcií v podobe lajkov, komentárov či zdieľaní. S čistým svedomím tak môžeme Ronalda označiť za magnet na peniaze, keďže len fotkou po vyhratom finále na ME zarobil vyššie menovanému výrobcovi športových potrieb a odevov necelých 6 miliónov dolárov. Len veľmi ťažko uveriteľné sumy, o ktorých sa nám bežným smrteľníkom ani len nesníva.
Podľa viacerých zdrojov priniesol Ronaldo spoločnosti Nike za obdobie od januára do decembra minulého roka niečo vyše 470 miliónov amerických dolárov. V uvedenej sume ešte pritom nie sú započítané výnosy z predaja dresov, kopačiek, športového oblečenia a podobne, ktoré nesú meno jedného z najlepších hráčov histórie, čím sa dostávame na hypotézu vyššie uvedeného BI o návratnosti investície o priblížne 2 roky. Či už portugalského zakončovateľa milujete alebo naopak nemôžete vystáť, uprieť mu jeho vytrvalosť a túžbu byť najlepším jednoducho nemôžete.
Na záver ešte pripájame podarenú reklamu z minulého leta, v ktorej sa mladý podávač lôpt dostane do kože hviedzneho Cristiana Ronalda a bude si tak môcť užívať rôzne radosti luxusného života. Naopak, ofenzívny klenot Realu Madrid sa vráti naspäť do čias detstva, aké prežila väčšina z nás. Nike to s televíznymi spotmi vedelo vždy na výbornú.
Pokiaľ sa o módne dianie zaujímaš aj trochu bližšie, tak určite nezabudni navštíviť ani našu stránku Móda Refresher, ktorá ti poskytne vždy len tie najzaujímavejšie a najhorúcejšie informácie z módneho sveta, ďakujeme vám za podporu a spoluprácu!