Minulý rok predstavená brutálna limuzína od MTM sa tentokrát dočkala svojského zjavu.
V Ženeve pochopiteľne nechýba ani renomovaný úpravca MTM, ktorý odjakživa posúva levely štyroch kruhov úplne inde. Pravdepodobne o najväčšiu pozornosť v prípade jeho stánku sa stará skutočne neprehliadnuteľná vlajková loď o Audi, ktorá sa podrobila rozsiahlej úprave. Pravdou síce je, že nejde o nič úplne nové, “len“ o už minulý rok priblíženú vyšperkovanú S8-čku s prívlastkom Talladega R, ktorá dostala vyzývavý, štvorfarebný kabát, a to konkrétne bielo-sivo-čierno-červenú kamufláž na spôsob niekdajšej RS6-ky Jona Olssona. Známe strieborné viaclúčové 21'' disky, ktoré obopínajú špeciálne pneumatiky s rozmermi 295/30 a karbón-keramické brzdy za nimi, ostávajú nezmenené. Inak tomu nie je ani v prípade bodykitu, ktorý to svojím tvarom pripomína štýl RS modelov - predok zdobí masívny nárazník v dizajnovom look-u, aký poznáme napríklad z RS6-ky, nápis quattro však vystriedali tri magické písmená MTM. Vzadu evidujeme dvojicu oválnych výfukov a rovnako známy difúzor, naopak, rozmerné karbónové krídlo, ktoré z vozidla doslova vytŕčalo pri verzii Talladega S, tentokrát chýba.
Pod kapotou k ďalším zmenám nedošlo, a tak naďalej máme tú česť so štvorlitrovou V8-čkou z modelu S8. Na pôvodných 520 koní však zabudnite, technici z MTM aj teraz lákajú na obrovských 802 koní a krútiaci moment o hodnote 945 N.m. Inými slovami, na jeden liter motora pripadá vyše 200 koní. Ruka v ruke s masívnou silou idú aj rýchlostné parametre - na 100 km/h vystrelí Talladega R len za 3,1 sekundy, dvestovku následne atakuje za 9,9 sekundy, pričom 300 km/h ručička pretne za necelých 30 sekúnd. Maximálna rýchlosť by mala ostať v porovnaní s predošlým počinom nezmenená, teda pokiaľ zaplatíte vyše 220-tisíc €, uháňať v tejto luxusnej limuzíne budete môcť a rýchlosťou 350 km/h! Orem toho bude v Palexpe k videniu aj špecialitka vo forme vytunenej RS3-ky, ktorá počíta s päťvalcom vyladeným až na 502 koní a 650 N.m a schopnosťou akcelerovať na stovku už za 3,6 sekundy.