Kreativita dáva športu novú podobu. Spoznajte ženy, ktoré posúvajú v spolupráci s tromi pruhmi hranice po svojom.
Na začiatku nového roka predstavila značka adidas prvé futbalové kopačky bez šnúrok ACE16+ Purecontrol a minulý týždeň uzrela svetlo sveta aj nová bežecká obuv PureBOOST X, ktorá sa vďaka prispôsobivej klenbe zameriava výhradne na dámy. Pod taktovkou iniciatívy Sport16 sa adidas snaží vyzdvihnúť svoju vášeň pre šport a počas nasledujúcich mesiacov tak budú mať fanúšikovia možnosť vidieť to najlepšie z ponuky brandu na vybraných svetových podujatiach, vrátane Super Bowlu 50, Ligy majstrov UEFA, New York Fashion Weeku, NBA All-Star Weekendu, udeľovania cien Grammy alebo turnaja NFL Combine. Pomocou filmov “Som tu, aby som tvorila” chce spoločnosť osloviť športovkyne z celého sveta, aby boli pri cvičení kreatívne a zároveň tak vzdali hold tým, ktorí ich v živote inšpirovali prekročiť hranice zaužívaného.
Filmy z prvej kapitoly rozprávajú príbehy očami športovkýň a svetových hviezd, ako napríklad tenisová ikona – Caroline Wozniacki, WNBA All-Star hráčka Candace Parker, supermodelka/podnikateľka Karlie Kloss, tenisová hviezda Ana Ivanović, futbalový zázrak Morgan Brian, DJ-ka Hannah Bronfman, pouličná športovkyňa Robin Azron alebo kreatívna fitness trénerka Nicole Winhoffer.
“To, kto som, nie je možné definovať iba mojimi výsledkami na ihrisku,” hovorí Wozniacki. “Moje vášne a kreativita mimo ihriska ma inšpirujú k tomu, aby som bola lepšou športovkyňou a táto séria filmov dokonale vystihuje moju jedinečnosť. Je naozaj vzrušujúce a inšpirujúce byť súčasťou väčšej skupiny žien, ktoré majú rovnako kreatívne nastavenú myseľ.”
“Na našej ceste stať sa najlepšou športovou značkou, sme nezastaviteľní a je nás počuť,” hovorí Lia Vakoutis, riaditeľka globálnej komunikácie spoločnosti adidas. “V roku 2015 sme vyzývali športovcov, aby sa stali tvorcami hry, zatiaľ čo v roku 2016 sa sústredíme na kreativitu v športe. Filmy “Som tu, aby som tvorila” zapájajú predstavivosť a kreativitu atlétiek pri posúvaní športových a osobných hraníc. Tento rok budeme pokračovať v oslavovaní športovkýň a osobností, ktoré dávajú novú podobu tradičným formám športu vďaka svojej kreativite.”
“Sme posadnutí všestrannými atlétkami – ženami, ktoré milujú šport, každý deň sa snažia viesť aktívny život a pomáhajú meniť vnímanie športu na celom svete,” hovorí Nicole Vollebregt, ktorá stojí na čele divízie adidas Women. “V roku 2016 budeme priebežne predstavovať aktivácie zamerané na ženy, partnerstvá, produkty a podujatia, vďaka ktorým sa chceme spojiť so športovkyňami na osobnej úrovni.”
Staň sa aj ty súčasťou tohto hnutia pomocou hashtagu #heretocreate @adidas na Twitteri, Instagrame alebo Facebooku a celú sériu filmov môžeš sledovať tu. Okrem filmov si adidas pripravil pre každú z atlétiek aj jednoduchú capsule kolekciu, ktorú kúpiš už teraz na adidas.sk.